قدردانی هسته‌های بین الملل بسیج دانشجویی از اقدام موشکی سپاه علیه تروریست‌ها


قدردانی هسته‌های بین الملل بسیج دانشجویی از اقدام موشکی سپاه علیه تروریست‌ها

هسته های بین الملل بسیج دانشجویی کشور با صدور بیانیه ای از اقدام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به مقر تروریست‌ها تقدیر کردند.

قدردانی هسته‌های بین الملل بسیج دانشجویی از اقدام موشکی سپاه علیه تروریست‌ها

به گزارش راهبرد معاصر؛ هسته های بین الملل بسیج دانشجویی کشور با صدور بیانیه ای از اقدام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به مقر تروریست‌ها تقدیر کردند.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

" مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

عملیات پیروزمندانه سپاهیان غیور بیانگر گوشه‌ای از توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به اقدام تروریستی کرمان در سالروز شهادت شهید بزرگوار سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی بود.

در این عملیات ما شاهد موشک باران جاسوس خانه های مهم اسرائیل توسط جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودیم؛ از این رو ضمن حمایت همه جانبه از این اقدام می گوییم که « این اقدام سپاه آغاز یک انتقام سخت است». این هشداری است که ایران بفهماند به کسانی که اگر به این روش دد منشانه و ناجوانمردانه ادامه دهند دست بسته نیست و در مقابل آنان به میدان خواهد آمد و آنچنان از آنها انتقام خواهد گرفت که حتی تصور آن هم برای آنان دور از ذهن بوده و اسرائیل نتواند کمر خود را راست کند.

شما مقر و پایگاه جاسوسی هایی که علیه ایران و منطقه شکل می گرفت و مرکز تامین منابع مادی اسرائیل و جاسوسان بود را منهدم کردید و این اقدام دلیرانه شما کار بجا و شایسته ای بود که دل ملت ما را شاد کرده است.

خون شهدای عزیز کرمان بی پاسخ نخواهد ماند چرا که یقیناً هر عملی را عکس العمل دارد و این اقدام یک هشدار جدی به همه شماست.

امروز به برکت توجه ویژه امام زمان(عج) و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی ،امن‌ترین کشور جهان است که این مهم میسر نبوده و نیست مگر با جان‌فشانی و ایثار سربازانی که با ایمان و اعتقادی راسخ با تمام وجود و کمال اخلاص از حدود و ثغور امنیتی کشور پاسداری می‌کنند.

هسته های بین الملل بسیج دانشجویی کشور بر خود لازم می داند از مجاهدت‌های این عزیزان، که بی‌شک موجب تامین امنیت، آسایش و آرامش برای کشورعزیزمان شد، تشکر کرده و از خداوند متعال ضمن تعجیل در فرج حضرت ولی‌عصر(عج)، عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسالت داریم./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه