آذر منصوری: مردم زینت انتخابات نشوند!


آذر منصوری: مردم زینت انتخابات نشوند!

خانم آذر منصوری، از مخالفان انتخابات و دبیر کل حزب اتحاد ملت به تازگی در اظهاراتی در مجمع عمومی این حزب پیرامون انتخابات گفته است:

پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی:"مردم حق خود می دانند که زینت‌بخش انتخاباتی صوری، بی اثر و فاقد معنی و مفهوم انتخابات نباشند"!
*انتظار این بود که مخالفان انتخابات، شهامت بیشتری در ابراز مخالفت خود با صندوق رأی داشته باشند و پشت مفهوم مردم سنگر نگیرند!
چه اینکه بر خلاف مخالفان انتخابات اما مردم می دانند که هم نفس مشارکت در انتخابات و هم "رأی خوب" همواره منشأ اثر است و حتی اگر نامزد مطلوبی هم در انتخابات نباشد لکن رأی دادن به گزینه "نامزد نزدیک" میتواند مسیر تغییرات مد نظر مشارکت کننده را هموار سازد.
نظیر رفتاری که جریان اصلاحات در سال 92 انجام داد و در نبود نامزد مطلوب خود از گزینه نامزد نزدیک یعنی "شیخ حسن روحانی" حمایت کرد و جالب آنکه در آن انتخابات به پیروزی هم دست یافت.
پس انتخابات همواره و در هر حالتی منشأ اثر است و چپ های تحریمی باید شجاعت بیان دشمنی خود با مردم و نظام اسلامی را داشته باشند و پشت واژه مردم سنگر نگیرند.
در اینجا همچنین باید این کنایه را خطاب به خانم منصوری و سایر مخالفان انتخابات مطرح کرد که "زینت بودن بهتر از زین بودن است" و مردم باید خودشان انتخابات کنند که قصد دارند در انتخاباتی که ولو به اجزایی از آن انتقاد دارند شرکت کنند یا اینکه با شرکت نکردن؛ برای بانیان آشوب و کسانی که نقشه براندازی نظام اسلامی را کشیده اند نقش نردبان را ایفا کنند!؟

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آسمون اخماتو وا کن آبی شو