هشدار به پاکستان درباره حمله به ایران


هشدار به پاکستان درباره حمله به ایران

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: سردمداران پاکستان مراقب باشد که فریب دشمنان مسلمانان از جمله اسرائیل، آمریکا و انگلیس را نخورند.

ولی الله بیاتی با اشاره به تنش بین ایران و پاکستان بیان کرد: آنچه که امروز اتفاق افتاد یک اشتباه استراتژیک از سوی دولت پاکستان بود. پاکستان نباید فریب آمریکا و انگلیس را بخورد. دولت پاکستان باید نسبت به تروریست هایی که وارد ایران شده و خرابکاری انجام می دهند پاسخگو باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: یا باید این تروریست‌ها را دستگیر کند یا به نوعی مرز خود را مدیریت کند که این تروریست‌ها وارد نشوند. ایران نمی تواند در برابر تروریست‌ها دست روی دست بگذارد. حرکت دولت پاکستان اشتباه بود. تروریست‌ها نه در پاکستان بلکه در هر کجای دنیا که پنهان شوند نمی توانند از تیر راس جمهوری اسلامی ایران پنهان شوند.

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تروریست ها در هر کجا که باشند باید به سزای اعمال خود برسند. اگر پاکستان نیز تروریستی را سراغ دارد که از خاک ایران وارد این کشور شده است و خرابکاری کرده است باید به جمهوری اسلامی ایران اعلام کند. ما تروریست‌ها را تحویل آنها می‌دهیم. ایران همواره در راستای حفظ منافع مردم و جلوگیری از گسترش تروریسم در منطقه و جهان گام برداشته است.

هشدار به پاکستان درباره حمله به ایران

وی در ادامه تاکید کرد: اگر تروریست‌ها میدان پیدا کنند قطعا برای پاکستان نیز ناامنی ایجاد می کنند. شهید سلیمانی با مبارزه تروریسم به همه کشورهای اروپایی و دنیا خدمت کرد که ریشه تروریسم را از جا کند. پاکستان نیز باید در مبارزه با تروریسم به جمهوری اسلامی ایران کمک کند. پاکستان مراقب باشد که فریب دشمنان مسلمانان از جمله اسرائیل، آمریکا و انگلیس را نخورد. مبنای سیاست انگلیسی‌ها ایجاد تفرقه است. سردمداران کشور پاکستان باید مراقب باشند که فریب اینها را نخورند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟