پایان وحشت زنان از این 2 مرد خشن در شهر قدس / مردان خبیث چگونه طعمه هایشان را شکار می کردند + فیلم


پایان وحشت زنان از این 2 مرد خشن در شهر قدس / مردان خبیث چگونه طعمه هایشان را شکار می کردند + فیلم

به گزارش خبرنگار رکنا، رسیدگی به این پرونده از 4 تیرماه امسال و از زمانی کلید خورد که سرقت طلا و جواهرات یک زن به کلانتری مرکزی قدس گزارش شد. در تحقیقات اولیه پلیس...

به گزارش خبرنگار رکنا، رسیدگی به این پرونده از 4 تیرماه امسال و از زمانی کلید خورد که سرقت طلا و جواهرات یک زن به کلانتری مرکزی قدس گزارش شد.

در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد 2 مرد با یک دستگاه خودروی پراید و در قالب مسافربر شخصی در یکی از بلوارهای شهرستان قدس، بانویی را سوار بر خودرو کرده و در میانه راه با تهدید سلاح سرد ، با بریدن النگوها و گرفتن گردنبند و گوشواره، فرد قربانی را در محلی خلوت رها و متواری شده اند.

خیلی زود رسیدگی به‌ این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قدس قرار گرفت.

در ادامه تحقیقات پلیس، مشخص شد سارقان با خودروهای سرقتی در شهر جهت پیدا کردن طعمه خود حضور پیدا کرده و مالباخته را به عنوان مسافر، سوار برخودرو کرده و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت طلا و جواهرات فرد قربانی کردند .

با آغاز اقدامات فنی پلیس، 2 سارق سابقه دار در این زمینه مورد شناسایی قرار گرفتند و با فعال کردن گشت های پلیس آگاهی و انتظامی در شهرستان های غرب استان تهران، سارقان با یک دستگاه خودروی پراید نقره ای رنگ مسروقه در شهرستان ملارد مشاهده شدند و با تعقیب و مراقبت نامحسوس، 2 سارق حین فرار با شلیک گلوله ماموران انتظامی به لاستیک خودرو، در صحنه و قبل از انجام سرقت، دستگیر شدند.

کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران دربارهداین پرونده گفت: با بررسی تکمیلی پرونده سرقت های مشابه در شهرستان های تابعه غرب استان تهران مشخص شد 19 نفر بدین شیوه، طلا و جواهرات آنها توسط این سارقان به سرقت رفته که با تشکیل پرونده، پیگیری آن در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

با اعترافات 2سارق دستگیر شده، مالخران طلا و جواهرات بانوان مورد شناسایی قرار گرفته و با اخذ نیابت قضائی، سه مالخر دارای واحد صنفی طلافروشی در یکی از استان های غربی کشور دستگیر شده و به همراه سارقان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

این گزارش حاکی است کارشناسان، ارزش ریالی طلا و جواهرات مسروقه کشف شده مربوط به بانوان، 30 میلیارد ریال بود و در همین راستا، 5 دستگاه خودروی مسروقه به ارزش یک میلیارد ریال نیز از سارقان دستگیر شده، کشف شد

همچنین در ادامه تحقیقات مشخص شد این دو سارق تحت عنوان مسافر نیز با کرایه خودرو در میدان آزادی به طرف ملارد و غیره با همین روش ۵ راننده را سرکیسه کرده و علاوه بر سرقت پول و گوشی هایشان خودرو هایشان را نیز سرقت کرده اند. تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد از شهروندان تقاضا می شود اگر با همین روش مورد سرقت قرار گرفتند به اداره پلیس آگاهی شهریار یا شهرستان قدس مراجعه کنند.


پایان وحشت زنان از این 2 مرد خشن در شهر قدس / مردان خبیث چگونه طعمه هایشان را شکار می کردند + فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ عاشقانه جدید آناهیتا همتی و همسر دکترش