استوری عجیب ژینا کلانتری که سریعا پاک شد!!


استوری عجیب ژینا کلانتری که سریعا پاک شد!!

استوری جدید ژینا کلانتری برای شادمهر عقیلی که بلافاصله پاک شد.

استوری عاشقانه ژینا کلانتری

ژینا کلانتری که در گذشته با شادمهر در رابطه بودند حالا پس از سالها در صفحه اینستاگرام خود استوری عاشقانه ی برای شادمهر منتشر کرد.

اما پس از تایم کوتاهی این استوری را پاک کرد.

استوری عجیب ژینا کلانتری که سریعا پاک شد!!

شادمهر عقیلی متولد ۷ بهمن ۱۳۵۱ در تهران خواننده ، آهنگساز و ترانه سرا است. تا هنرستان موسیقی تحصیل کرد سپس وارد آهنگسازی موسیقی بی کلام شد و از سال ۱۳۷۷ با آلبوم مسافر سر زبان ها افتاد و حالا سالهاست در آمریکا زندگی می کند. شادمهر عقیلی سال ۱۳۹۰ وقتی ۳۹ ساله بود با یک دختر فیلیپینی الاصل بنام ملیسا میامسا ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک دختر بنام ملینا است.

ژینا کلانتری متولد ۲۱ دی ۱۳۵۸ در تهران، چهره شناخته شده است. فارغ التحصیل رشته بازیگری تئاتر می باشد که با تئاتر شروع کرد سپس جلوی دوربین رفت و با حضورش کنار شادمهر عقیلی بسیار سر زبان ها افتاد و حالا یک فرزند پسر هم دارد.

انتشار فیلم و عکس دونفر و عاشقانه شادمهر و ژینا کلانتری در زمانی که در ایران حضور داشت همه را به این باور رساند که قرار است این دو با یکدیگر ازدواج کنند.این عشق چنان مستحکم بود که شادمهر آهنگ ژینا گل من را برای خانم کلانتری خواند و حتی مقطعی حلقه های نامزدی نیز در دستانشان دیده می شد اما بعد از مهاجرت همه چیز به هم خورد و این عشق آتشین خاموش شد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی