پیش بینی بورس فردا 30 دی 1402 به همراه تخلیل تکنیکال


پیش بینی بورس فردا 30 دی 1402 به همراه تخلیل تکنیکال

در این گزارش وضعیت بازار سهام در هفته گذشته دی ماه ۱۴۰۲ و روند نزولی آن و همچنین پیش بینی بازار سهام در روز شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ بر اساس وضعیت بورس در هفته جاری پرداخت شده است.

در اولین روز هفته گذشته دی ماه ۱۴۰۲: در پایان معاملات روز شنبه ۲۳ دی شاخص کل بورس با افزایش ۹ هزار و ۵۵۲ واحدی به رقم ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۵۱۶ واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن با ۹۲۲ واحد افزایش به ۷۶۴ هزار و ۱۳۴ واحد رسید.

در این روز نمادهای فملی، فولاد، پارسان، شپنا، شبندر و خودرو بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.

روز شنبه شاخص فرابورس در پایان معاملات با افزایش ۶۲ واحدی به ۲۶ هزار و ۳۳۷ واحد رسید.

در این روز نمادهای هرمز، وهور، شگویا، حقار، بپس و شپس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

دومین روز از بورس هفته گذشته دی ماه ۱۴۰۲: در پایان معاملات یکشنبه ۲۴ دی شاخص کل بورس با ۱۶ هزار و ۷۶۱ واحد افزایش به رقم ۲ میلیون و ۱۹۷ هزار و ۲۹۵ واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن با ۳ هزار و ۸۴۰ واحد رشد به رقم ۷۶۷ هزار و ۹۸۶ واحد رسید.

در روز یکشنبه نمادهای پارس، فارس، وغدیر، شپنا، حکمتی، فولاد و شبندر بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشتند و همگی باعث صعود شاخص شدند.

در این روز در پایان معاملات، شاخص کل فرابورس با ۲۵۲ واحد افزایش به رقم ۲۶ هزار و ۵۸۹ واحد رسید.

پیش بینی بورس فردا 30 دی 1402 به همراه تخلیل تکنیکال

روز ۲۴ دی در ماه ۱۴۰۲ نمادهای آریا، شگویا، هرمز، زاگرس، وهور، ارفع و مادیرا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشتند و همگی به افزایش این شاخص کمک کردند.

سومین روز از بورس هفته گذشته دی ماه ۱۴۰۲: در پایان معاملات روز دوشنبه ۲۵ دی شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در این ماه با افت ۲ هزار و ۲۹۱ واحدی به رقم ۲ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۹۹۸ واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن با یک هزار و ۵۳۵ واحد افت به عدد ۷۶۶ هزار و ۴۴۷ واحد رسید.

در روز دوشنبه نمادهای وامید، کگل و هخشتی بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای شبندر، شپنا و خودرو بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

در این روز شاخص فرابورس با افت ۸۰ واحدی به ۲۶ هزار و ۵۰۹ واحد در پایان معاملات رسید.

در روز دوشنبه نمادهای آریا و هرمز بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای فسبا، مادیرا و فاذر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

چهارمین روز از بورس هفته گذشته دی ماه ۱۴۰۲:

در پایان معاملات روز سه شنبه ۲۶ دی شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در ماه ۱۴۰۲ با افت ۸ هزار و ۳۰ واحدی به رقم ۲ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۹۶۹ واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن با افت ۴ هزار و ۸۰۰ واحدی به رقم ۷۶۱ هزار و ۶۵۱ واحد رسید.

در این روز نمادهای وامید و جم بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای فولاد، فملی و خودرو بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

روز سه شنبه در پایان معاملات، شاخص کل فرابورس با افت ۱۷۷ واحدی به ۲۶ هزار و ۳۳۲ واحد رسید.

در این روز نمادهای فسبا، آریا و سپهر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

پنجمین روز هفته گذشته دی ماه ۱۴۰۲: در پایان معاملات روز چهارشنبه ۲۷ دی شاخص کل بورس با زیان ۹۹۰ واحدی به رقم ۲ میلیون و ۱۸۵ هزار و ۹۷۹ واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن بر خلاف شاخص کل با ۶۹۸ واحد رشد به رقم ۷۶۲ هزار و ۳۳۹ واحد رسید.

نمادهای وامید و صدشت بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای فولاد، فملی و هخشتی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

روز چهارشنبه در پایان معاملات، شاخص فرابورس با افت ۳۷ واحدی به ۲۶ هزار و ۲۹۴ واحد رسید.

در آخرین روز معاملاتی این هفته نمادهای زاگرس، سرچشمه و بسامه بیشترین تاثیر مثبت و فسبا، آریا و بی پاس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

پیش بینی بازار سهام در روز شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲

در این هفته نمادهای فملی، فولاد، پارسان، شپنا، شبندر، خودرو، پارس، فارس، وغدیر، حکمتی، وامید، کگل، جم و سادشت بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس و نمادهای اخابر دارند. روزنامه های میدکو، همور، کچاد خودرو، کگل و بیشترین تاثیر منفی را بر این شاخص داشتند.

بورس روز شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ گرد و غبار به پا می کند

همچنین نمادهای هرمز، وهور، شگویا، حقار، بپس، شپاس، آریا، زاگرس، ارفع و مادیرا، فسبا و سپهر بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

با توجه به اینکه شاخص کل بورس در آخرین روز معاملاتی هفته جاری چهارشنبه ۲۷ می باشد دی ماه با افت ۹۹۰ واحدی به ۲ میلیون و ۱۸۵ هزار و ۹۷۹ واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن بر خلاف شاخص کل با ۶۹۸ واحد رشد به رقم ۷۶۲ هزار و ۳۳۹ واحد رسید.

بنابراین احتمال رشد جزئی بورس در روز شنبه وجود دارد، البته باید منتظر ماند و دید بورس چه روندی را در پیش می گیرد. آیا بازار سهام هفته اول است بهمن ماه سبز شروع میشه یا نه؟

همانطور که می دانیم بازار سهام در بیشتر مواقع رفتاری دوگانه دارد و احتمالا در ابتدای هفته اول بهمن در ماه ۱۴۰۲ شاخص کل بورس نیز ریزش می کند و اخبار مختلفی می تواند بر این شاخص تاثیر بگذارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شیدا در سریال زخم کاری کیست ؟