خطرات جراحی پلاستیک در کره‌جنوبی


خطرات جراحی پلاستیک در کره‌جنوبی

سفارت چین در سئول در مورد خطرات انجام جراحی پلاستیک در کره جنوبی از جمله احتمال مرگ و میر و دشواری عبور از گیت‌های مهاجرتی به شهروندانش هشدار داد.

سفارت چین در یادداشتی برای مردم خود نوشت: در سال‌های اخیر خارجی‌های زیادی برای جراحی زیبایی به کره جنوبی آمده‌اند و برخی از افراد درگیر اختلافات پزشکی و مشکلات جراحی و حتی مرگ‌ومیر شده‌اند.

بر اساس گزارش تارنمای تحلیلی ساتیستا، کره جنوبی یکی از محبوب‌ترین مقاصد جهان برای گردشگری پزشکی است که در دهه گذشته بخش عمده‌ای از آنها از چین و آمریکا بوده‌اند.

این یادداشت پس از آن منتشر می‌شود که خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی چند روز پیش به نقل از پلیس این کشور اعلام کرد یک زن چینی ماه گذشته پس از سه بار جراحی لیپوساکشن در یک کلینیک جراحی پلاستیک در منطقه گانگنام سئول فوت کرده است.

سفارت چین در کره جنوبی همچنین از شهروندان خود خواست ضمن انتخاب دقیق واسطه‌ها و بررسی صلاحیت موسسات پزشکی یا جراحان، و امضای قراردادهای واضح با حفظ سوابق کامل، در قبال تبلیغاتی که انجام می‌شود محتاط باشند و خطرات را مورد توجه قرار دهند.

خطرات جراحی پلاستیک در کره‌جنوبی

این سفارت خاطرنشان کرد: «اگر تغییر عمده‌ای در ظاهر شما بعد از عمل ایجاد شود یا اگر هنوز در مرحله بهبودی بعد از عمل هستید، باید گواهی جراحی را هنگام خروج از کشور به همراه داشته باشید.»

بر اساس گزارش انجمن بین‌المللی جراحی پلاستیک زیبایی، در کره جنوبی در سال ۲۰۲۲ به تعداد ۲۷۱۸ جراحی پلاستیک انجام شده است. این تعداد در حدود ۳۰۰۰ جراحی در چین است؛ کشوری که ۲۸ برابر کره جنوبی جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل