چرا جهان به مخالفت با رژیم صهیونیستی برخاست؟


چرا جهان به مخالفت با رژیم صهیونیستی برخاست؟

شیخ خالد الملا، رئیس جماعت علمای اهل تسنن عراق با بیان اینکه جنگ غزه پوشالی بودن قدرت ارتش صهیونیستی را نشان داد و هیمنه آن‌ها را درهم شکست، گفت: آنچه باعث خیزش جهان اسلام و دنیا شده، جنایت‌های بی‌شمار و وحشیانه‌ای است که صهیونیست‌ها در حق کودکان و زنان بی‌گناه مرتکب می‌شوند.

چرا جهان به مخالفت با رژیم صهیونیستی برخاست؟

به گزارش «راهبرد معاصر»؛ یکصد و سومین روز حملات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری در حالی آغاز شد که ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن دو نظامی خود در درگیری های شب گذشته در شمال غزه اعتراف کرد. به دنبال تداوم جنایت جنگی رژیم صهیونیستی و کشتار جمعی فلسطینیان با بمباران خانه ها و مناطق مسکونی، پناهگاه ها، بیمارستان ها و مدارس، شمار شهدای غزه طبق جدیدترین آمار وزارت بهداشت فلسطین در غزه تا کنون به ۲۴ هزار و ۲۸۵ نفر و زخمی ها نیز به ۶۱ هزار و ۱۵۴ نفر رسیده است.


در بیش از 100 روزی که از آغاز عملیات جنگی رژیم صهیونیستی در نوار غزه می‌گذرد، برای نخستین بار این رژیم با مناقشه‌ای حقوقی و رسمی مواجه ‌شده است، اما برخی رسانه های غربی درصدد تطهیر تل‌آویو از جنایت های مرتکب شده در غزه برآمده اند. یورونیوز و بسیاری از رسانه‌های غربی به صراحت از واشنگتن و اتحادیه اروپا خواسته‌اند جلوی محکوم شدن نهایی و حتی موقت رژیم صهیونیستی را به نسل‌کشی بگیرند.

هدف از جریان سازی این است که جهان اسلام و دنیا در صفی واحد مقابل استکبار جهانی بایستند و از مظلوم در برابر ظالم دفاع کنند


بدون شک چنین رفتارهایی درک بهتری از ماهیت منظومه رسانه‌ای غرب و گردش کار آن در برهه‌های حساس و سرنوشت‌ساز به دست می‌دهد، چه اینکه قطعاً در کنار دولت‌های اروپایی، نمی‌توان نقش رسانه‌هایشان را در تکمیل پروژه نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت رژیم صهیونیستی در غزه نادیده انگاشت.


همین سیاست های دوگانه در غرب باعث شده است صدها هزار نفر از مردم اروپا و آمریکا در شهرهای مختلف به حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان ها بیایند و تظاهرات ضدصهیونیستی برگزار کنند.


شیخ خالد الملا، رئیس جماعت علمای اهل تسنن عراق درباره مقاومت ملت فلسطین و خیزش جهان اسلام و دنیا در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی به خبرنگار «راهبرد معاصر» گفت: عملیات «طوفان الاقصی» تحول بزرگی برای مقاومت فلسطین به شمار می رود؛ آن هم پس از گذشت حدود 10 سال که شاهد تقابل های مداوم فلسطینیان و رژیم صهیونیستی هستیم.


وی افزود: آنچه باعث خیزش جهان اسلام و دنیا شده، جنایت های بی شمار و وحشیانه ای است که صهیونیست ها در حق کودکان و زنان بی گناه مرتکب می شوند. این خیزش در امتداد همان جریان بیداری اسلامی است که امام خمینی (ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب پایه ریزی کردند.


رئیس جماعت علمای اهل تسنن عراق عنوان کرد: هدف از جریان سازی این است که جهان اسلام و دنیا در صفی واحد مقابل استکبار جهانی بایستند و از مظلوم در برابر ظالم دفاع کنند. اکنون باید همه در کنار هم و قدردان ایستادگی و مقاومت ملت فلسطین باشیم. مظلومیت کودکان غزه در کنار مقاومت مردم این منطقه سخت ترین شرایط و ضربات را بر پیکر دشمنان وارد کرده است.


الملا گفت: مقاومت مردم عراق، سوریه، یمن و ... و حمایتشان از مردم فلسطین بی نظیر است و می توان گفت، یمنی‌ها افتخار جهان اسلام هستند. جنگ غزه پوشالی بودن قدرت ارتش صهیونیستی را نشان داد و هیمنه آن ها را درهم شکست. با تلاش مقاومت اکنون سرزمین فلسطین برای صهیونیست ها نا امن شده است و در صورت ادامه داشتن اتحاد مسلمانان، رژیم صهیونیستی به طور کامل شکست خواهد خورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان