جنایات اسراییل با آغاز محاکمه در دادگاه لاهه هم ادامه یافته است!


جنایات اسراییل با آغاز محاکمه در دادگاه لاهه هم ادامه یافته است!

سازمان دیده‌بان حقوق بشر تاکید کرد که جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی فلسطینیان همزمان با حضور در دادگاه لاهه نیز ادامه یافته است.

سازمان دیده‌بان اروپا- مدیترانه در مسایل حقوق بشری تاکید کرد که اشغالگران اسراییلی از زمان آغاز محاکمه رژیم صهیونیستی در دادگاه لاهه طی یک هفته گذشته که از سوی آفریقای جنوبی در خصوص تجاوزهای مربوط به التزام به توافقنامه منع کشتار جمعی و مجازات آن مطرح شده، بالغ بر هزار فلسطینی را در غزه به شهادت رسانده‌اند.

این مؤسسه حقوق بشری در بیانیه خود تاکید می‌کند بر خلاف مطالبی که وکلای اسراییلی در دادگاه بین‌المللی در خصوص رد اتهام کشتار جمعی مطرح می‌کنند، اما واقعیت‌های میدانی نشان می‌دهد که اسراییل هرگز و حتی در زمان محاکمه در برابر دادگاه لاهه از انجام این کشتارها دست برنداشته است.

رژیم صهیونیستی در برابر این دادگاه مدعی شده که غیرنظامیان فلسطینی در غزه را هدف قرار نمی‌دهد، اما اسناد بین‌المللی سازمان دیده‌بان حقوق بشر ادعاهای این رژیم را متناقض با تحولات میدانی غزه طی روزهای ۱۲ تا ۱۸ ژانویه می‌داند.

جنایات اسراییل با آغاز محاکمه در دادگاه لاهه هم ادامه یافته است!

این گزارش تاکید کرده است که ارتش رژیم صهیونیستی تنها طی ۷ روز گذشته بیش از ۱۰۱۸ فلسطینی را در غزه به شهادت رسانده که دست کم ۳۹۰ نفر از آنها کودک و ۲۰۸ نفر زن هستند. اسراییل به طور متوسط روزانه ۱۴۵ نفر را به شهادت رسانده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»