بررسی بودجه 165 هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران آغاز شد


بررسی بودجه 165 هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران آغاز شد

عضو شورای اسلامی شهر تهران از بررسی بودجه پیشنهادی 165 هزار میلیارد تومانی شهرداری در کمیسیون‌های تخصصی شورا خبر داد.

بررسی بودجه 165 هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران آغاز شد

به گزارش راهبرد معاصر. محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، امروز یکشنبه 1 بهمن 1402 در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران به بودجه پیشنهاد‌ی شهرداری برای سال 1403 اشاره کرد و گفت: بودجه پیشنهادی شهرداری حدود 165 هزار میلیارد تومان است و امروز اولین جلسه بودجه برگزار و معاونین شهردار هم در آن حضور داشتند.

وی با بیان اینکه موضوعات شهرسازی، املاک و مالی و... مورد بحث و بررسی قرار گرفت، گفت: در مورد سقف بودجه در کمیسیون برنامه و بودجه امروز تصمیم‌گیری شده و سه شنبه هم در کمیسیون تلفیق سقف بودجه مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار می گیرد و هفته آینده این سقف بودجه در صحن علنی شورا تصویب می‌شود.

آخوندی ادامه داد:‌ تا اول اسفند سال جاری جلسات برگزار می‌شود و موضوع مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و ان‌شاءالله در ابتدای اسفند بودجه 1403 شهرداری تصویب می‌شود.

وی در خصوص بودجه حمل و نقل عمومی در سال آینده، گفت: در لایحه پیشنهاد‌ی شهرداری 43 درصد بودجه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به حمل و نقل اختصاص داده و عدد خوبی است البته قول می‌دهم با توجه به نگاهی که در شوراست این سقف افزایش میِ‌یابد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص درآمدهای پایدار و ناپایدار شهرداری تهران، گفت: تعریف درآمدهای پایدار و ناپایدار متفاوت است اما تمامی موضوعات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کمیسیون‌های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار می‌دهیم./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر در فراق برادر ؛ اشعار غمگین و سوزناک برای برادر فوت شده