رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها با منابع مولدسازی


رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها با منابع مولدسازی

معاون وزیر راه و شهرسازی از رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها با منابع مولدسازی خبر داد و گفت: ۱۰ استان بیشترین آمار تصادفات رانندگی را دارند.

رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها با منابع مولدسازی

به گزارش راهبرد معاصر؛ سیدکمال هادیانفر با اشاره به وجود 3200 نقطه پرحادثه در جاده‌های کشور اظهار کرد: 877 نقطه از این نقاط، پر تصادف است که سازمان راهداری با استفاده از منابع مولدسازی حداقل 400 نقطه را اصلاح و برطرف می کند.

وی ادامه داد: تاکنون 261 نقطه پر تصادف توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصلاح و برطرف شده و مابقی نقاط نیز باید تا پایان سال اصلاح و برطرف شود.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه هفتم توسعه کاهش 50 درصدی تصادفات پیش‌بینی شده و با توجه به مصوبات دیروز کمیسیون ایمنی راه‌ها از جمله برگزاری جلسه با 10 استانی که بیشترین آمار تصادفات را داشتند، با حضور استانداران، وزیر راه و شهرسازی و وزیر کشور امیدواریم به نتایج خوبی دست یابیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: نصب دوربین در راه‌های کشور به صورت BOT از طریق بخش خصوصی با فراخوان سازمان راهداری و نهایی شدن سامانه سپهتن که 386 هزار کامیون و تریلی را تحت پوشش قرار می‌دهد، از دیگر مصوبات جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها بود./ تسنیم


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هشدار درباره قحطی در غزه/ توقف ورود کمکهای بشردوستانه طریق رفح