19 هزار میلیارد تومان یارانه جبرانی نانوایان مربوط به دیون دولت است


19 هزار میلیارد تومان یارانه جبرانی نانوایان مربوط به دیون دولت است

به گزارش رکنا از خانه ملت ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز( یکشنبه اول بهمن ۱۴۰۲ ) و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در بخش درآمدی، با تصمیم عبدالرضا...

به گزارش رکنا از خانه ملت ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز( یکشنبه اول بهمن ۱۴۰۲ ) و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در بخش درآمدی، با تصمیم عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس بند الحاقی تبصره یک این لایحه را به شرح زیر جهت رسیدگی بیشتر و رفع ابهامات وارده به کمیسیون تلفیق بودجه ارجاع دادند.

«بند الحاقی- هزینه‌های پرداخت شده از محل منابع داخلی بانک سپه بابت یارانه جبرانی نانوایان تا پایان سال ۱۴۰۲ که مطابق اسناد بانک سپه به تایید وزارت امور اقتصادی و دارایی می‌رسد، بدهی دولت به بانک سپه محسوب می‌شود. دولت موظف است نسبت به تسویه این دیون در سال ۱۴۰۳ تا سقف ۱۸۰ هزار میلیارد (۱۸۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال از طریق انتشار اوراق مالی اسلامی، واگذاری سهام و تسویه از محل واگذاری انواع گواهی سپرده کالایی نفت خام، میعانات گازی و انواع سوخت مایع اقدام نمایند. بابت یارانه جبرانی نانوایان در سال ۱۴۰۳ ردیف مشخصی تا سقف ۱۹۰ هزار میلیارد(۱۹۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال در ردیف مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها منظور تا از طریق بانک عامل به حساب نانوایان پرداخت گردد. »


19 هزار میلیارد تومان یارانه جبرانی نانوایان مربوط به دیون دولت است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی