حساس سازی واحد‌های صنعتی نسبت به محیط زیست ضروری است


حساس سازی واحد‌های صنعتی نسبت به محیط زیست ضروری است

به گزارش رکنا از اصفهان؛ نشست تجلیل از واحد‌های صنعتی، معدنی و خدماتی سبز استان، شنبه سی‌ام دی ماه، با حضور استاندار اصفهان، مدیران کل مرتبط و نمایندگان واحد‌های برگزیده برگزار شد. دکتر...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ نشست تجلیل از واحد‌های صنعتی، معدنی و خدماتی سبز استان، شنبه سی‌ام دی ماه، با حضور استاندار اصفهان، مدیران کل مرتبط و نمایندگان واحد‌های برگزیده برگزار شد.

دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در این نشست گفت: توجه به محیط زیست بایستی پیش از این و از سالهای گذشته مد نظر قرار می‌گرفت اما شرایط کنونی درسی است تا همه تلاش کنیم، احترام به طبیعت و حفظ محیط زیست به صورت جدی در دستور کار قرار بگیرد و حتی از مقاطع پیش‌دبستانی و دبستان به فرزندان آموزش داده شود.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی می‌طلبد در کنار معرفی الگوهای برگزیده، زمینه سازی حساس سازی سایر واحدها و بنگاه‌های اقتصادی نیز فراهم شود.

استاندار اصفهان بیان کرد: بایستی در یک برنامه منسجم ابتدا نسبت به حساس سازی واحد‌های صنعتی اقدام و پس از آن به اعتماد سازی میان واحدها و حوزه‌های زیست محیطی و فراهم کردن شرایط ارزیابی و آموزش ظرفیت سازی کنیم.

دکتر مرتضوی ادامه داد: در این چرخه رصد، شناسایی و برخورد با واحد‌های متخلف و البته تشویق واحد‌های متعهد به محیط زیست به خوبی امکان پذیر خواهد بود.

وی اظهار کرد: حساس سازی واحد‌های صنعتی به مسائل زیست محیطی بسیار مؤثر است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: حفظ و توسعه محیط زیست هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای آیندگان است.

گفتنی است در پایان این نشست از ۲۲ واحد برگزیده در حوزه محیط زیست تقدیر به عمل آمد.

اصفهان/ بهمن راعی


حساس سازی واحد‌های صنعتی نسبت به محیط زیست ضروری است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی