پشت پرده نیمکت نشینی سردار آزمون برابر هنگ کنگ


پشت پرده نیمکت نشینی سردار آزمون برابر هنگ کنگ

به گزارش رکنا، تیم ملی ایران در شرایطی در دومین بازی در مرحله گروهی جام ملت های آسیا2023 در یک بازی سخت موفق شد هنگ کنگ را با نتیجه یک بر صفر شکست بدهد که در این بازی سردار آزمون نه تنها در...

به گزارش رکنا، تیم ملی ایران در شرایطی در دومین بازی در مرحله گروهی جام ملت های آسیا2023 در یک بازی سخت موفق شد هنگ کنگ را با نتیجه یک بر صفر شکست بدهد که در این بازی سردار آزمون نه تنها در ترکیب اصلی حضور نداشت بلکه حتی به عنوان بازیکن تعویضی هم وارد زمین نشد و امیرقلعه نویی ترجیح داد در دقایقی که بازی گره خورده بود، کریم انصاری فرد را وارد زمین کند.

شنیده ها حاکی از آن است چون سردار آزمون در باشگاه رم با مصدومیت همسترینگ روبرو شده بود و در ابتدا هنگ کنگ حریف ساده ای به نظر می رسید، قلعه نویی ترجیح داد روی سردار ریسک نکند و از ابتدا قصد داشت از این بازیکن استفاده نکند.

البته نام سردار آزمون در لیست تیم ملی قرار داشت و با توجه به اینکه او در تمرین روزهای قبل از بازی با هنگ کنگ حضور داشت، علامت سوال مهمی در ذهن اهالی فوتبال که چرا زمانی که بازی گره خورد قلعه نویی از ستاره تیمش استفاده نکرد.

در این بین شنیده می شود قلعه نویی سردار آزمون را برای بازی های مهم نگه داشته و او احتمالا در بازی با امارات در ترکیب ثابت تیم ملی به میدان خواهد رفت تا بتواند در راه صعود به این تیم کمک کند.


پشت پرده نیمکت نشینی سردار آزمون برابر هنگ کنگ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره شوکه کننده بازیگر نقش الیور توئیست در 72 سالگی