برگزاری 150 دوره آموزشی برای واحدهای صنعتی مستقردر شهرکهای صنعتی قزوین


برگزاری 150 دوره آموزشی برای واحدهای صنعتی مستقردر شهرکهای صنعتی قزوین

به گزارش رکنا ازقزوین، رضا صفاری افزود: این آموزش ها در راستای توسعه صنایع کوچک، بهبود وضعیت آموزش نیروی انسانی شاغل در واحدهای صنعتی، اعضای خوشه ها و شبکه های کسب و کار می باشد. وی تصریح...

به گزارش رکنا ازقزوین، رضا صفاری افزود: این آموزش ها در راستای توسعه صنایع کوچک، بهبود وضعیت آموزش نیروی انسانی شاغل در واحدهای صنعتی، اعضای خوشه ها و شبکه های کسب و کار می باشد.

وی تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون 23000 نفر- ساعت دوره آموزشی مدیریتی، مهارتی، کارآفرینی و آموزش‌های مجازی با حضور دو هزارو 650 نفر از مدیران و کارکنان واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی و اعضای خوشه های کسب و کار در سطح استان برگزار شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی قزوین با اشاره به اهداف برگزاری این دوره های آموزشی گفت: به منظور ارتقاء سطح دانش و مهارت مدیران و پرسنل واحد های صنعتی کوچک ، افزایش کارآیی و اثربخشی در واحد های صنعتی، دوره های آموزشی در سه حوزه مدیریتی، مهارتی و کارآفرینی در زمینه های قوانین و مقررات، بهینه سازی مصرف انرژی ، توسعه منابع انسانی، دوره های مهارتی تخصصی، دوره های عملی و حین کار و ... برای واحدهای صنعتی انجام برگزار گردیده است.

صفاری یادآور شد: تاکنون بیش از دو هزارو 100 دوره آموزشی برای سی و هفت هزار و 800 نفر با حمایت این شرکت برای واحدهای صنعتی برگزار شده است.

منبع:روابط عمومی شهرک صنعتی

لیلا بیگدلی/قزوین


برگزاری 150 دوره آموزشی برای واحدهای صنعتی مستقردر شهرکهای صنعتی قزوین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگها