پرچمدار سامسونگ سریع‌ترین تلفن‌همراه بازار شد؟


پرچمدار سامسونگ سریع‌ترین تلفن‌همراه بازار شد؟

زومیت نوشت: نتایج بنچمارک نشان می‌دهد فضای ذخیره‌سازی گلکسی S24 سرعت بسیار بیشتری از آیفون ۱۵ پرو مکس دارد.

گلکسی S24 اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس از استانداردهای فضای ذخیره‌سازی متفاوتی استفاده می‌کنند. گوشی سامسونگ به UFS متکی است؛ درحالی که گوشی آیفون از فضای ذخیره‌سازی NVMe بهره می‌برد.

نتایج بنچمارک جدیدی که یکی از کاربران در ایکس منتشر کرده، نشان می‌دهد که گلکسی S24 اولترا در بخش فضای ذخیره‌سازی، نرخ خواندن و نوشتن به ترتیب ۷۵ و ۱۵ درصد سریع‌تر از بهترین گوشی آیفون ارائه می‌دهد.

پرچمدار سامسونگ سریع‌ترین تلفن‌همراه بازار شد؟

آزمون گیک‌بنچ نشان می‌دهد که گلکسی S24 اولترا با به دست آوردن سرعت خواندن ترتیبی ۲٬۵۴۷ مگابایت‌برثانیه از رقیبش با سرعت خواندن ترتیبی ۱٬۴۵۰ مگابایت‌برثانیه پیشی می‌گیرد. بهترین گوشی سامسونگ با سرعت نوشتن ۴۴۲ مگابایت‌برثانیه برتری خود را نسبت به آیفون ۱۵ پرو مکس با سرعت نوشتن ۲۵۷ مگابایت‌برثانیه، حفظ می‌کند.

سامسونگ معمولا از حافظه‌ی فلش در گوشی‌های پرچمدار خود استفاده می‌کند که نتیجه‌ی آن سرعت بالاتر و تاخیر کمتر فضای دخیره‌سازی است. گلکسی S24 اولترا در بنچمارک یاد شده تاخیر کمتری نسبت به آیفون ۱۵ پرو مکس دارد.

داشتن تاخیر کم‌تر به این معنا است که با سرعت بالاتری می‌توان به اطلاعات ذخیره شده دسترسی پیدا کرد و درنتیجه سرعت اجرای برنامه‌ها روی گوشی افزایش می‌یابد؛ هرچند عوامل دیگری مثل قدرت پردازشی و سیستم‌عامل نیز در این موضوع دخیل هستند.

هر دو گوشی جزو بهترین گوشی های بازار هستند و با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مورد آزمایش قرار گرفته‌اند. قیمت گوشی سامسونگ مدل گلکسی S24 اولترا ۱٬۲۹۹ دلار اعلام شده که از قیمت گوشی آیفون مدل ۱۵ پرو مکس ۲۵۶ گیگابایتی و همچنین قیمت گوشی سامسونگ مدل گلکسی S23 اولترا ۱۰۰ دلار بیشتر است.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1863643

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022