کامبک رئال مادرید مقابل قعرنشین لالیگا


کامبک رئال مادرید مقابل قعرنشین لالیگا

رئال مادرید در هفته بیست‌ویکم لالیگا در حالی که برابر آلمریای قعرنشین ۲ بر صفر عقب افتاده بود، ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و موقتا به صدر جدول بازگشت.

کامبک رئال مادرید مقابل قعرنشین لالیگا

به گزارش راهبرد معاصر؛ رئال مادرید و آلمریا در چارچوب هفته بیست و یکم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری سه بر دو رئال به اتمام رسید.

رئال برای بازگشت دوباره به صدر به دنبال چهارمین برد متوالی بود و در آن سو، آلمریا که در قعر جدول لالیگا قرار دارد، در پی اعاده حیثیت و البته کسب امتیاز از سانیتاگو برنابئو بود.

مسابقه با یک شوک برای رئال آغاز شد و آلمریا در ثانیه ۳۸ توسط لارژی رمضانی به گل رسید تا شاگردان کارلو آنچلوتی در همین ابتدای کار در خانه غافلگیر شوند. آلمریا در دقایق پایانی نیمه اول و در دقیقه ۴۳ به گل دوم هم رسید تا شگفتی گایزکا گاریتانو و شاگردانش در خانه مدعی اول قهرمانی ادامه داشته باشد. نیمه اول در عین ناباوری با برتری ۲ بر صفر آلمریا برابر رئال مادرید، سوت پایان آن زده شد.

با شروع نیمه دوم، رئال در پی جبران برآمد و در دقیقه ۵۶، جود بلینگام از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و اختلاف به یک گل رسید. البته این گل سبب نشد آلمریا برای از دست ندادن برد، عقب بکشد، بلکه در دقیقه ۶۳ سرجیو آریباس، آلمریا را به گل سوم هم رساند اما داور مسابقه پس از بازبینی داور ویدئویی آن را نپذیرفت.

حملات رئال سبب شد تا سرانجام وینیسیوس جونیور در دقیقه ۶۷ گل مساوی مادریدی‌ها را وارد دروازه آلمریا کند تا این تیم از شکست مقابل تیم آخر جدول فرار کند.

در ادامه و در دقیقه ۹۹ دنی کارواخال از پاس بلینگهام استفاده کرد و تیمش را به گل سوم رساند تا شاگردان کارلو آنچلوتی به یک برتری ارزشمند خانگی برسند.

رئال با این برد ۵۱ امتیازی شد و دوباره در صدر جدول قرار گرفت. آلمریا هم با ۷ امتیاز، در رده بیستم و آخر جدول ماند.

در ادامه رقابت‌های هفته بیست‌ویکم لالیگا، از ساعت ۲۱ امشب رئال بتیس میزبان بارسلونا است و خیرونا از ساعت ۲۳ به مصاف سویا می‌رود و این فرصت را دارد که با برد و یک بازی بیشتر، جای رئال را در صدر بگیرد./ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان