ادعای یک نشریه آمریکایی درباره یمن/حملات در دریای سرخ افزایش می‌یابد؟


ادعای یک نشریه آمریکایی درباره یمن/حملات در دریای سرخ افزایش می‌یابد؟

اقتصادنیوز: نشریه آمریکایی پولیتیکو مدعی شد نیروهای مسلح یمن قصد دارند حملاتشان را افزایش و دامنه این حملات را توسعه دهند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، پولیتیکو به نقل از یک مسئول آمریکایی نوشت: اطلاعات نگران‌کننده دستگاه‌های اطلاعاتی نشان از قصد «حوثی‌ها» برای افزایش و توسعه دامنه حملاتشان دارد.

خبر مرتبط
درخواست انصارالله یمن از کشورها/قربانی فریب آمریکا نشوید

سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت: از همه کشورها می‌خواهیم به موضع یمن اطمینان کنند و به خود اجازه ندهند که قربانی فریب آمریکا شوند.

این مقام آمریکایی به پولیتیکو گفت: «حوثی‌ها (نیروهای مسلح یمن) درصدد دریافت تسلیحات بیشتر از ایران هستند!».

پیش‌ از این، وزارت امور خارجه آمریکا ایران را به حمایت از نیروهای مسلح یمن متهم کرد و مدعی شد: «حمایت ایران از حوثی‌ها (انصارالله) باعث حملات بی‌دلیل به زیرساخت‌های غیرنظامی در اسراییل و کشتی‌های تجاری در دریای سرخ و خلیج عدن شده است».

خبر مرتبط
پیام تند یمن به کشورهای اتحادیه اروپا

اقتصادنیوز : «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن پیامی به کشورهای عضو اتحادیه اروپا درخصوص شرکت احتمالی آنها در یک ماموریت نظامی در دریای سرخ ارسال کرد.

این در حالی است که ارتش یمن بارها اعلام کرده در حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین در برابر حملات رژیم صهیونیستی، تنها کشتی‌های رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های عازم فلسطین اشغالی را هدف قرار می‌دهد و حملات آمریکا هم آنها را از تحقق اهدافشان باز نخواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یمن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا