تقلید چینی‌ها از هواداران پرسپولیس!


تقلید چینی‌ها از هواداران پرسپولیس!

به گزارش رکنا، روزنامه الریاضیه عربستان در گزارشی با اشاره به حضور تیم النصر عربستان در اردوی چین نوشت: استقبال چینی‌ها از رونالدو و کاروان النصر یادآور استقبال هواداران پرسپولیس از این تیم...

به گزارش رکنا، روزنامه الریاضیه عربستان در گزارشی با اشاره به حضور تیم النصر عربستان در اردوی چین نوشت: استقبال چینی‌ها از رونالدو و کاروان النصر یادآور استقبال هواداران پرسپولیس از این تیم در شهریورماه سال جاری بود. پرسپولیسی بعد از تعقیب اتوبوس رونالدو در مسیر طولانی، ساعت‌ها با پیراهن النصر و رونالدو پشت در هتل منتظر ماندند و این همان اتفاقی بود که رسانه‌ها در آن زمان با جزئیات آن را بیان کردند.

اما تنها هواداران پرسپولیس نیست که پشت اتوبوس می‌دوند بلکه چینی‌ها نیز روز گذشته و هنگام ورود تیم النصر به فرودگاه شن‌ژن این کشور با حجم زیادی از مردم روبرو شدند که منتظر ورود تیم سعودی بودند.

در ادامه گزارش آمده است: بعد از ورود النصر هواداران چینی ساعاتی طولانی مقابل دروازه هتل ماندند و با سردادن نام کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی کاپیتان تیم النصر و اهتزاز پرچم این تیم امضای ستاره پرتغالی و او را به دست آوردند.

روزنامه الریاضیه در ادامه نوشت: صحنه تعقیب اتوبوس و ایستادن در مقابل هتل محل اقامت بازیکنان النصر یک اتفاق آشنا در قاره آسیا است. پیش از این نیز هواداران ژاپنی پیراهن رونالدو را می‌پوشیدند و اتوبوس حامل او را در توکیو، تعقیب می‌کردند.

منبع: ایرنا


تقلید چینی‌ها از هواداران پرسپولیس!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج