پاسخ پاشازاده به یک سوال مهم/ چرا مردم از نمایش تیم ملی راضی نیستند؟


پاسخ پاشازاده به یک سوال مهم/ چرا مردم از نمایش تیم ملی راضی نیستند؟

تیم ملی فوتبال ایران از دو بازی ابتدایی خود در جام ملت های آسیا 2023 مقابل فلسطین و هنگ کنگ به 6 امتیاز دست یافت. با این حال نمایش شاگردان امیر قلعه نویی به خصوص در بازی مقابل هنگ کنگ باعث...

تیم ملی فوتبال ایران از دو بازی ابتدایی خود در جام ملت های آسیا 2023 مقابل فلسطین و هنگ کنگ به 6 امتیاز دست یافت. با این حال نمایش شاگردان امیر قلعه نویی به خصوص در بازی مقابل هنگ کنگ باعث ایجاد نگرانی هایی شد و انتقاداتی به همراه داشت.

در این شرایط مهدی پاشازاده در مورد عملکرد تیم ملی و انتقادهایی که به سبک بازی این تیم می شود به خبرنگار رکنا گفت: من قبل از شروع جام ملت ها گفتم تیم و ترکیب خوبی داریم ولی ضعف هایی هم داریم. در کارهای دفاعی ضعف داریم و بدتر اینکه در مالکیت توپ شرایط عجیبی داریم. در همین دو بازی با فلسطین و هنگ کنگ شاید 70 درصد مالکیت توپ داشتیم ولی توپ زیاد لو می دهیم و البته بلافاصله توپ را پس می گیریم. این باعث می شود شکل بازی تیم ملی چندان جذاب نباشد.

او ادامه داد: در بازی با فلسطین و هنگ کنگ باید گل های بیشتری می زدیم ولی تعداد پاس های اشتباه زیاد بود و باعث شد ریتم حملات تیم ملی دچار مشکل شود.

مدافع اسبق تیم ملی در مورد این نکته که عده ای می گویند تیم ملی از امارات شکست بخورد تا با ژاپن برخورد نکند هم گفت: بستگی دارد چه برنامه ای داشتیم. اگر بخواهیم قهرمان شویم یک هشتم با فینال فرقی ندارد، اتفاقا بهتر است در مراحل ابتدایی به ژاپن برخورد کنیم تا مسیر ساده تر شود. اگر هدف 4 تیم و فینال است بله بهتر است به ژاپن برخورد نکنیم.

پاشازاده در مورد مدعیان قهرمانی هم صحبت کرد: به نظر من ایران به همراه ژاپن، کره و عربستان مدعی هستند ضمن اینکه عراق هم نشان داده تیم خوبی است. بعید است به جز این 4 تیم، تیم دیگری وارد دایره مدعیان شود.


پاسخ پاشازاده به یک سوال مهم/ چرا مردم از نمایش تیم ملی راضی نیستند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت