شرط بازگشت کریم به فوتبال اروپا


شرط بازگشت کریم به فوتبال اروپا

کریم بنزما برای ترک زودهنگام فوتبال عربستان فقط یک راه دارد.

شرط بازگشت کریم به فوتبال اروپا

به گزارش راهبرد معاصر؛ لیون فرانسه تیم پیشین کریم بنزما، مهاجم کنونی الاتحاد عربستان قصد دارد او را بازگرداند اماانتقال این مهاجم ۳۶ ساله به دلیل جنبه مالی دشوار است.

بر اساس گزارش رسانه‌های فرانسوی؛ مدیران لیون روابط خوبی با الاتحاد دارند و شاید بتوانند انتقال کریم بنزما را انجام دهند. مهاجم فرانسوی از روند پیشرفت حرفه‌ای خود در عربستان سعودی ناراضی است و می‌خواهد باشگاهش را تغییر دهد.

بنزما از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۹ میلادی برای لیون بازی کرد، چهار بار با این تیم قهرمان فرانسه و به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات شناخته شد. بنزما از تابستان ۲۰۲۳ برای الاتحاد بازی می‌کند و قراردادش با این باشگاه عربستانی تا تابستان ۲۰۲۶ اعتبار دارد. او در این فصل ۲۰ بازی برای الاتحاد انجام داده، ۱۲ گل به ثمر رساند و ۵ پاس گل داده است.

سایت اسپورت عربستان در این رابطه نوشت: تنها راه بازگشت کریم بنزما به فوتبال اروپا با کنار گذاشتن بخش بزرگی از دستمزدش رخ می‌دهد. همان کاری که جردن هندرسون انگلیسی با فسخ قراردادش با الاتفاق و پیوستن به آژاکس آمستردام در ازای بخشیدن تقریباً ۷۵ درصد از دستمزدش انجام داد./باشگاه خبرنگاران جوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!