حریف احتمالی شاگردان قلعه‌نویی مشخص شد


حریف احتمالی شاگردان قلعه‌نویی مشخص شد

احتمال بازی تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم سوم یکی از گروه‌های جام ملت‌‌های آسیا بیشتر از قبل شد.

عصر امروز دیدارهای گروه اول جام ملتهای آسیا با برتری قطر مقابل چین و صعود تاجیکستان به دلیل پیروزی مقابل لبنان به پایان رسید.

در این گروه چین با ۲ امتیاز و تفاضل گل منفی یک در رتبه سوم قرار گرفت و برای صعود به مرحله بعدی باید منتظر نتایج بازی‌های ۵ گروه دیگر بماند تا در صورت فراهم شدن شرایط، به عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم شانس صعود به مرحله یک هشتم را داشته باشد.

با نگاهی به نتایج سایر گروه‌ها متوجه می‌شویم در حال حاضر اندونزی و بحرین که به ترتیب در رتبه سوم گروه D و E قرار دارند، با یک بازی کمتر شرایط‌شان بهتر از چین است.

حریف احتمالی شاگردان قلعه‌نویی مشخص شد

در گروه‌های B، C و F هم تیم‌های سوریه، فلسطین و عمان که در حال حاضر با یک امتیاز تیم سوم گروه هستند باید روز آخر به مصاف قعرنشین گروه خود بروند و شانس بیشتری از چین برای صعود دارند.

در صورتی که تیم سوم گروه A حذف شود، ۵ حالت باقی می‌ماند که در چهار حالت از این گروه‌ها تیم ملی کشورمان در صورت صدرنشینی در گروهش باید در مرحله بعد به مصاف تیم سوم گروه B برود و فقط در یک حالت تیم ملی مقابل تیم سوم گروه F قرار می‌گیرد و آن هم حذف شدن تیم سوم گروه B است.

در این حالت احتمال بسیار زیادی وجود دارد تا در صورت باقی ماندن سوریه در رتبه سوم گروه B و صدرنشینی ایران، ۲ تیم در مرحله یک هشتم مقابل هم قرار بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!