این 10 عادت بد روزانه شادی را از زندگی شما می‌گیرد!


این 10 عادت بد روزانه شادی را از زندگی شما می‌گیرد!

اگر این عادت‌های روزانه خود را تغییر ندهید سال به سال تمام شادی و آرامش شما را از بین خواهند برد.

وقت صبح- این 10 عادت بد روزانه 90 درصد شادی زندگی را از شما می‌گیرند!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، اگر این عادت‌های روزانه خود را تغییر ندهید سال به سال تمام شادی و آرامش شما را از بین خواهند برد:

1. تمرکز بر چگونگی زندگی "باید" پیش برود

سعی کنید از ناامیدی و ناراحتی برای ایجاد انگیزه به جای آزار دادن خودتان استفاده کنید.

2. تمایل به کنترل مسائل غیرقابل کنترل

انرژی خود را جای درستی خرج کنید. اگر می‌توانید مشکلی را برطرف کنید، آن را برطرف کنید. اگر نمی توانید، آن را بپذیرید و افکار خود را در مورد آن تغییر دهید.

3. وابستگی به چیزهایی که قبلا در زندگی داشتید

شما همان فردی نیستید که یک سال پیش، یک ماه پیش یا حتی یک هفته پیش بودید. ابتدا این واقعیت را بپذیرید که ممکن است همه چیز هرگز به حالت قبل برنگردد و این پایان در واقع شروعی جدید است.

4. امتناع از بخشیدن خودتان

خود را به خاطر تصمیمات بدی که در گذشته گرفته‌اید برای انتخاب‌هایی که به طور تصادفی به دیگران و خودتان آسیب رساندند ببخشید. اینها همه درس‌هایی حیاتی هستند.

5. راضی بودن به حداقل‌های زندگی

به حداقل‌های زندگی بسنده نکنید. پشت تصمیم نگرفتن یا تنبلی هم پنهان نشوید فقط کار خودتان را با اشتیاق، فروتنی و صداقت انجام دهید. کارهایتان را نه برای تشویق دیگران بلکه بخاطر صلاح خودتان انجام دهید.

6. مقاومت در برابر ایده‌ها و درس‌های جدید

برای پیشرفت واقعی در بلندمدت، باید این فرض را کنار بگذارید که همه پاسخ‌ها را در اختیار دارید. پس یادگیری را متوقف نکنید! سرمایه گذاری روی خودتان را متوقف نکنید.

7. به دنبال رضایت زودگذر هستید

دو نوع رضایت در زندگی وجود دارد - زودگذر و پایدار. نوع زودگذر از لحظه‌های آسایش مادی ناشی می‌شود، در حالی که نوع پایدار از طریق رشد تدریجی و پیشرفت در مواردی که واقعاً برای شما مهم هستند به دست می‌آید.

8. همیشه نگران زندگی دیگران هستید

آنقدر به داستان موفقیت دیگران فکر نکنید که فراموش کنید داستان زندگی خودتان را بنویسید. تغییر باورنکردنی زمانی اتفاق می‌افتد که تصمیم می‌گیرید خود را در اولویت قرار دهید.

9. ترس از شکست‌های کوچک و ضروری

گاهی اوقات برای موفقیت باید ده‌ها بار شکست بخوریم. مهم نیست که چقدر اشتباه می‌کنید یا چقدر کند پیشرفت می‌کنید، باز هم از همه کسانی که تلاش نمی‌کنند بسیار جلوتر هستید.

10. منتظر لحظه "عالی" برای برداشتن گام بعدی باشید

اسطوره لحظه عالی را قبول نکنید. لحظه‌ها بی‌نقص نیستند، آن‌ها چیزی است که شما می‌سازید. لحظه عالی، فرصت عالی، وضعیت عالی وجود ندارد.

کد خبر : ۲۲۴۷۲۰
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک