پاسخ آتشین خداداد عزیزی به اظهارات تازه قلعه نویی درباره او!


پاسخ آتشین خداداد عزیزی به اظهارات تازه قلعه نویی درباره او!

خداداد عزیزی ستاره سابق تیم ملی در اظهارات تازه ای به مصاحبه اخیر قلعه نویی در کنفراس خبری قطر درباره او واکنش نشان داده است.

وقت صبح- خداداد عزیزی که این روزها در یک برنامه تلویزیونی در کنار جواد خیابانی به عنوان کارشناس حضور دارد در بخشی از گفت‌وگوی خود به واسطه حضور سه ماهه در کادرفنی تیم ملی ایران به اتفاقات جلسات فنی در پرداخت و همین مسئله باعث ایجاد برخی حواشی شده است.

برخی از منتقدان رفتار خداداد عزیزی معتقدند او نباید این موضوعات را آن هم در این موقعیت حساس برای تیم ملی رسانه‌ای می‌کرد.

این انتقادات تا جایی پیش رفت که حتی به کنفرانس خبری امیر قلعه نویی پیش از دیدار با امارات نیز کشیده شد.

در این جلسه امیر قلعه نویی در واکنش به این موضوع گفت: « اینکه خداداد عزیزی می‌آید جزییات خصوصی جلسات فنی را روی آنتن می‌گوید حتما نظرات و فکری دارد.

او را دوستش دارم. بعد از آن مصاحبه به من زنگ زد و نمی‌خواهم جزییات حرف‌هایش را بگویم. او می‌توانست مربی خوبی شود و لی انتخاب‌های اشتباهاتی داشت. کاری که خداداد کرد شاید مطرح کردن نگرش فنی ما بوده است و خرده نمی‌گیرم».

حالا ساعاتی پس از این صحبت‌های امیر قلعه‌نویی، خداداد عزیزی بار دیگر روی آنتن زنده به این مسئله پرداخت و گفت: من در تلویزیون به عنوان کارشناس حضور دارم و کار من نقد کردن است.

هیچ گاه قصد به حاشیه بردن تیم ملی را نداشته‌ام و موضوعی را که در خصوص محبی و قایدی در برنامه مطرح کردم جزو اسرار فنی تیم ملی محسوب نمی‌شود.

عزیزی افزود: این نکته را هم بگویم که مدتی پس از جدایی از تیم ملی با توجه به نظر برخی از دوستان که معتقد بودند چون آقای قلعه‌نویی بزرگتر بنده است، صحبت کردن با ایشان وظیفه من است، با ایشان تماس گرفتم و آن مکالمه و صحبت‌هایی که رد و بدل شد برای همیشه پیش من محفوظ خواهد ماند.

فقط زمانی آن‌ها را بازگو می‌کنم که آقای قلعه‌نویی تصمیم بگیرد در خصوص آن صحبت کند. من مشاور تیم ملی بودم و باید نکته‌ای که به نظرم درست بوده است را به ایشان منتقل می‌کردم.

خداداد عزیزی همچنین در خصوص این حاشیه به وجود آمده نقدی هم به خبرنگاری که این موضوع را در کنفرانس خبری مطرح کرده است داشت و معتقد بود این فرد با هدف خاصی این سوال را از آقای قلعه‌نویی پرسیده تا ایشان جوابی بدهد و پس از آن سراغ من بیایند تا من هم واکنشی نشان بدهم.

منبع: خبر ورزشی

کد خبر : ۲۲۴۷۹۵
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!