بارش برف در 9 جاده گیلان


بارش برف در 9 جاده گیلان

مدیرکل راهداری گیلان، با اشاره به بارش شدید برف در دو محور سیاهکل دیلمان و بهارستان آقچای، گفت: شاهد بارش خفیف برف در هفت محور دیگر هستیم.

غلامعلی نیک فهم با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در راه‌های مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: شاهد بارش شدید برف در دو محور سیاهکل - دیلمان و بهارستان - آقچای هستیم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه ارتفاع برف در محور سیاهکل - دیلمان به پنج سانت رسیده و محور بهارستان - آقچای نیز سفیدپوش شده است، تصریح کرد: همچنین شاهد بارش خفیف برف در هفت محور کوهستانی دیگر هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به بارش ۱۰ سانتی برف در محور پونل - خلخال، گفت: در محور‌های اسالم - خلخال، بره سر – کلیشم - جیرنده و بلوردکان - خصیب دشت نیز حداکثر پنج سانت برف باریده است.

نیک فهم از سفیدپوش شدن محور‌های توتکابن - حشمت آباد، زیاز - شوک و رودسر - لات محله خبر داد و خاطرنشان کرد: بارش برف در محور شوک - ملکوت نیز متوقف شده است.

وی با اشاره به بارش شدید برف در گردنه حیران در محور آستارا - اردبیل، ادامه داد: هم اکنون بارش برف در گردنه الماس محور اسالم - خلخال و محدوده زندانه در محور پونل - خلخال خفیف است؛ البته شاهد انسداد فصلی در محور پونل - خلخال به دلیل نبود ایمنی کافی هستیم.

مدیرکل راهداری گیلان با بیان اینکه در سایر محور‌های مواصلاتی گیلان بارش باران گزارش شده است، خاطرنشان کرد: ترافیک در محور‌های مواصلاتی استان گیلان در جریان است، اما رانندگان برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سوپر گل آلومینیوم به پرسپولیس +فیلم