شلیک مرگبار به زن جوان در خیابان صفا / درگیری مواد فروشان بلای جان زن تهرانی شد


شلیک مرگبار به زن جوان در خیابان صفا / درگیری مواد فروشان بلای جان زن تهرانی شد

به گزارش رکنا، ساعت ۲:۳۰ بامداد سه شنبه ۳ دی ماه خبر مرگ زن جوانی در بیمارستان بوعلی به پلیس گزارش شد که بلافاصله ماموران کلانتری میدان امام حسین به بیمارستان اعزام شدند. در بررسی های...

به گزارش رکنا، ساعت ۲:۳۰ بامداد سه شنبه ۳ دی ماه خبر مرگ زن جوانی در بیمارستان بوعلی به پلیس گزارش شد که بلافاصله ماموران کلانتری میدان امام حسین به بیمارستان اعزام شدند.

در بررسی های ابتدایی مشخص شد زن جوان ۲۲ ساله در خیابان صفا سوار بر خودروی پیکان وانت نامزدش بوده که ناگهان از سوی سرنشینان خودروی پیکاپ هدف گلوله قرار می گیرد که پس از انتقال به بیمارستان به کام مرگ فرو می رود.

همین موضوع کافی بود تا بازپرس امیرحسین علی مردان از شعبه ۱۰ دادسرای جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران وارد صحنه این جنایت خونین شوند.

با ورود بازپرس به بیمارستان و بررسی جسد مقتول تحقیقات در خصوص این قتل آغاز شد.

در ادامه بررسی های انجام شده همسر مقتول که در صحنه جرم حضور داشته و توسط ماموران پلیس بازداشت شده بود به بازپرس علی مردان گفت: من و همسرم برای خرید بیرون رفته بودیم که مادر او با ما تماس گرفت و گفت یکی از دوستان من که از قبل با هم بر سر خرید و فروش مواد مخدر اختلاف داشتیم جلوی در خانه آنها رفته و شروع به فحاشی کرده است.

او در ادامه گفت: من هم چون مواد و مشروب مصرف کرده بودم و از حالت طبیعی خارج شده بودم سریع خودم را به منزل مادرزنم رساندم ، آنها تا مرا دیدند پا روی پدال گاز ماشین گذاشتند و فرار کردند من هم به تعقیب آنها رفتم غافل از اینکه آنها با خودشان اسلحه داشتند.

در حال تعقیب و‌گریز بودیم که حوالی میدان امام حسین (ع) به سمت ما تیراندازی کردند که یکی از تیر ها به کتف همسرم اصابت کرد و وقتی به بیمارستان رساندمش به خاطر خونریزی شدید به کام مرگ فرو رفت.

در ادامه با بررسی صحنه جرم توسط بازپرس علی مردان و دستور وی مبنی بر بازبینی دوربین های مداربسته محل جنایت، جسد زن جوان به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

همچنین شناسایی و بازداشت قاتلین متواری در دستور کار تیم پلیسی اداره ۱۰ پلیس اگاهی قرار گرفت


شلیک مرگبار به زن جوان در خیابان صفا / درگیری مواد فروشان بلای جان زن تهرانی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید