نظر سرمربی جدید رم درباره سردار آزمون


نظر سرمربی جدید رم درباره سردار آزمون

به گزارش رکنا، در شرایطی که سردار آزمون همراه تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا 2023 حضور دارد و با اخراج ژوزه مورینیو از سمت سرمربیگری رم و روی کار آمدن دنیله دروسی، بحث‌هایی...

به گزارش رکنا، در شرایطی که سردار آزمون همراه تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا 2023 حضور دارد و با اخراج ژوزه مورینیو از سمت سرمربیگری رم و روی کار آمدن دنیله دروسی، بحث‌هایی در رسانه‌های ایتالیایی مطرح شد مبنی بر اینکه این مربی ایتالیایی قصد دارد از بلوتی به عنوان پشتیبان اصلی لوکاکو و دیبالا در خط حمله استفاده کند و سردار آزمون در اولویت انتخاب‌های او نیست.

در این بین فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر دادکه باشگاه رم در روزهای اخیر چند پیشنهاد برای سردار آزمون را رد کرده که یکی از آنها پیشنهادی دیگر از باشگاه سویا بوده است. طبق ادعای روماونو، باشگاه رم هیچ قصدی برای پایان دادن به قرارداد قرضی فعلی‌اش با بایرلورکوزن ندارد، چون دنیله دروسی ، سردار آزمون را به عنوان بخشی از تیمش می‌خواهد. در صورت دریافت پیشنهاد خوب یا پیشنهاد معاوضه، آندره‌آ بلوتی (مهاجم ایتالیایی جالوروسی) می‌تواند از رُم جدا شود.


نظر سرمربی جدید رم درباره سردار آزمون

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مراکز آموزشی 4 شهرستان خوزستان غیرحضوری شد/ شناور شدن ادارات تا ساعت 9