پاسخ معنادار رئیس صدا و سیما به کنایه‌های جناب خان


پاسخ معنادار رئیس صدا و سیما به کنایه‌های جناب خان

رییس سازمان صداوسیما که شامگاه دوشنبه در اختتامیه جشنواره‌ای با موضوع آگهی‌های بازرگانی حاضر شده بود، با شوخی‌های عروسک «جناب خان» مبنی بر غیبت مدت‌دار روی آنتن مواجه شد که او هم در واکنش به آن اتفاقی را یادآور شد.

در مراسم اختتامیه جشنواره آگهی‌های بازرگانی صداوسیما، «جناب خان» یکی از مهمان‌ها بود. این عروسک پس از مدت‌ها غیبت روی آنتن که در پی تعطیلی برنامه «خندوانه» به وقوع پیوست، بار دیگر همزمان با شب یلدا به آنتن بازگشت و حالا به‌واسطه ویژه‌برنامه‌ای برای جام ملت‌های آسیا پایش دوباره به قاب تلویزیون باز شده است.

به گزارش ایسنا، در بخشی از مراسم شب گذشته، پیمان جبلی ـ رئیس صداوسیما ـ در پشت تریبون حاضر شد و پیش از هر سخنی در پاسخ به کنایه‌های جناب‌خان درباره غیبتش از آنتن، این‌گونه پاسخ داد: «خوشحالم بعد از یک سال جناب خان را دیدم؛ اما جناب خان ما یک سال پیش با هم صحبت کردیم نمی‌دانم شما کجا بودید و، اما خوشحالم که امروز شما را اینجا دیدم.»

گفته‌های رییس صداوسیما درباره صحبت یک سال قبل با «جناب خان»، به نظر می‌رسد به ویژه‌برنامه‌ای بازگردد که قرار بود در آن زمان همزمان با جام جهانی در تلویزیون ساخته شود. آن دوره قرار بود «جناب خان» برای نخستین بار در برنامه‌ای خارج از «خندوانه» روی آنتن حاضر شود، اما در نهایت این توافقِ ابتدایی، به نتیجه نرسید و با صحبت‌های حال حاضر پیمان جبلی، به نظر می‌رسد این مساله به تصمیم جناب خان یا همان صداپیشه اصلی یعنی محمد بحرانی برگردد.

صداوسیما مالکیت عروسک جناب خان را در اختیار دارد و تنها مساله برای حضور این عروسک محبوب مقابل آنتن صداوسیما، محمد بحرانی (صداپیشه) است. بحرانی در این مدت در شبکه‌های تلویزیونی حاضر نشده بود؛ بیشتر او را در شبکه نمایش خانگی و در رئالیتی‌شوهایی، چون «صداتو» و «شب‌های مافیا» دیده بودیم، اما با اراده‌ای که اخیرا صداوسیما برای بازگشت چهره‌ها به خرج داده و سیاست در‌های بازی که حالا می‌رود عملیاتی‌تر شود، بازگشت تدریجی هنرمندانی را شاهد هستیم که جناب خان و بحرانی هم در همین طیف قرار می‌گیرند.

بر همین اساس رییس صداوسیما هم وقتی شامگاه گذشته بار دیگر با پرسشی درباره بازگشت چهره‌ها به تلویزیون مواجه شد، برای چندمین بار تاکید کرد: «من همیشه گفتم و باز تأکید می‌کنم درِ صداوسیما به‌روی هنرمندان باز است، این حرف الان ما نیست و این حرف را از روز اول زدیم، در واقع رسانه ملی خانه هنرمندان است هر همکاری بخواهد به فرهنگ کشور کمک کند و در خدمت جامعه باشد ما در خدمت او هستیم، هیچ وقت این در را نبستیم، البته کم‌لطفی‌هایی نسبت به رسانه ملی می‌شود که شاید لازم نباشد ما دائماً در معرض جواب دادن و جواب گرفتن باشیم، اما در یک تعبیر تکراری و کلی همیشه گفتیم درِ صداوسیما به‌روی هنرمندان باز است.»

جبلی درباره خبری اخیری که مبنی بر بازگشت مهران مدیری با یک سریال به تلویزیون منتشر شد هم ترجیح داد، اظهارنظری نکند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم