خبر خوش برای یزدی ها / قطار تندرو تهران - یزد از فردا 4 بهمن


خبر خوش برای یزدی ها /  قطار تندرو تهران - یزد از فردا 4 بهمن

به گزارش رکنا، ناصر بختیاری مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر اظهار داشت: با همکاری وزارت کار، این قطار با اخذ مجوز سیر از شرکت راه‌آهن از روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ همه...

به گزارش رکنا، ناصر بختیاری مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر اظهار داشت: با همکاری وزارت کار، این قطار با اخذ مجوز سیر از شرکت راه‌آهن از روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ همه روزه در مسیر تهران-یزد تردد خواهد کرد.

وی در خصوص زمان‌های حرکت قطار تندرو ی پردیس در مسیر یزد گفت: قطار مذکور همه روزه ساعت ۶ صبح از ایستگاه یزد به سمت تهران حرکت و ساعت ۱۵:۵۰ از تهران مراجعت می‌کند.

بختیاری درباره زمان فروش و چگونگی تهیه بلیت متقاضیان سفر با این قطار اظهار داشت: عرضه بلیت این قطار برای بازه زمانی ۴ بهمن لغایت ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۱۱ صبح روز سه‌شنبه ۳ بهمن از طریق وب سایت رجا به نشانی www.raja.ir همه وب سرویس‌ها و نمایندگی‌های مجاز فروش به متقاضیان آغاز شده است.

‌متقاضیان سفر با این قطار برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهای بلیت، ظرفیت موجودی و ... می‌توانند علاوه بر سایت این شرکت، با تلفن ۱۵۳۹ (سامانه ارتباط با مشتریان رجا) به صورت شبانه روزی تماس حاصل کنند.

‌در دولت گذشته ۲۰ رام ترنست پر سرعت (نظیر قطار‌های ۸ ساعته تهران مشهد) به دلیل عدم تعمیرات به کلی متوقف و زمین گیر شده بود که بازسازی و بازگشت آن‌ها به ریل در دستور کار راه آهن است.

فروش بلیت این قطار ساعت ۱۱ روز سه شنبه ۳ بهمن آغاز می‌شود. اولین قطار ترنست پرسرعت، ۴ بهمن و همزمان با شب میلاد امیرالمومنین علیه السلام از تهران به مقصد یزد حرکت خواهد کرد.


خبر خوش برای یزدی ها /  قطار تندرو تهران - یزد از فردا 4 بهمن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان