ادعای جدید نتانیاهو درباره زمان مرحله سوم جنگ غزه


ادعای جدید نتانیاهو درباره زمان مرحله سوم جنگ غزه

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر اسرائیل در سخنانی مدعی شد که مرحله سوم جنگ غزه ۶ ماه طول می‌کشد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش کرد «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این جلسه تصریح کرده است «۶ ماه طول می کشد تا ارتش به مرحله سوم جنگ پایان دهد» که قبلاً در شمال نوار غزه آغاز شده است.

خبر مرتبط
پافشاری عجیب نتانیاهو بر ادامه جنگ غزه/حاضریم امتیاز بدهیم اما...

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر اسرائیل اعلام کرد که حاضر است امتیازاتی را برای توافق جدید بدهد، اما جنگ علیه غزه را متوقف نخواهد کرد.



طبق گزارش تلویزیون این رژیم، ارتش تعداد سربازان خود را در غزه کاهش داده است و سربازان ذخیره را از خدمت خارج کرده و سربازان را به طور منظم از غزه خارج می‌کند تا به طور متمرکز تجدید و آماده نبرد شوند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه بدون بیان جزئیات گزارش کرد انتظار می‌رود مرحله سوم شامل پایان دادن به مانورهای زمینی، کاهش نیرو، عقب‌نشینی سربازان ذخیره و حرکت به سمت حملات هدفمند باشد. علاوه بر این، پیش بینی می شود در مرحله سوم نوعی منطقه امنیتی در نوار غزه ایجاد شود.

خبر مرتبط
اعتراف روزنامه عبری/ دست اسرائیل برای حماس رو شده است

اقتصادنیوز: روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارونوت» گزارش داد که دست ارتش اسرائیل در زمینه بمب‌گذاری منازل غزه، برای رزمندگان حماس رو شده است.


هشتم ژانویه «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال گفته بود جنگ از «مرحله مانور فشرده جنگ» به «انواع مختلف عملیات ویژه» تغییر خواهد کرد.

وی بدون اینکه تاریخ شروع این مرحله را مشخص کند، افزوده بود مرحله بعدی جنگ بسیار طولانی تر خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان