مشتری اروپایی جدید سردار آزمون از راه رسید


مشتری اروپایی جدید سردار آزمون از راه رسید

وب‌سایت ای بی سی اسپانیا خبر داده که یک تیم دیگر به جمع تیم‌های خواهان سردار آزمون اضافه شده است.

نام سردار آزمون به‌شدت در بازار نقل و انتقالات دو تیم سویا یی، رئال بتیس و سویا اف سی شنیده شده است. این مهاجم 29 ساله نه تنها در دستور کار ویکتور اورتا، مدیر ورزشی سویا قرار گرفت بلکه به‌عنوان یک احتمال برای تقویت حمله در تیم سبز و سفید در پنجره زمستانی فعلی ظاهر شد.

آزمون یک مهاجم قدرتمند، تمام کننده، بلند قامت و در صحنه بین‌المللی ثابت شده است. او از روسیه برای تیم‌هایی مانند روبین کازان، روستوف و زنیت سن پترزبورگ عبور کرد و از آنجا در سال 2022 به بایر لورکوزن رسید، باشگاه فعلی که اختیار او را در دست دارد. تابستان گذشته او به آ اس رم قرض داده شد و در حال حاضر جابه‌جایی این مهاجم قدری مشکل است.

برای جابه‌جایی، لورکوزن باید قرارداد قرضی با ایتالیایی‌ها را قطع کند تا مهاجم به تیم دیگری برود و این چندان کار ساده‌ای نیست. درست است که آزمون به سختی برای سرمربی قبلی رم، خوزه مورینیو بازی می‌کرد، اما سرمربی جدید، دنیله ده روسی، می‌خواهد این بازیکن ایرانی را ببیند و فکر می‌کند با وجود داشتن خط حمله کامل و مهاجمانی مانند لوکاکو و دیبالا، آزمون هم تا ژوئن می‌تواند به او کمک کند.

مشتری اروپایی جدید سردار آزمون از راه رسید

جذب فوری آزمون به هیچ وجه ممکن نخواهد بود. این بازیکن اکنون با تیم ایران در جام ملت‌های آسیا حضور دارد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شده است. آزمون یک وزنه سنگین در تیمش است، او در دو جام جهانی روسیه 2018 و قطر 2022 بازی کرده و همچنین 75 بازی برای ایران انجام داده و 50 گل به ثمر رسانده است.

به گزارش Relevo , نام او در مذاکرات برای انتقال قرضی روی میز بتیس آمده است. بتیس یک بازیکن را تا ژوئن به‌صورت قرضی به تیمی که ژابی آلونسو سرمربی آن است فرستاده و گزینه خرید 8 میلیونی را هم در قراردادش گنجانده است. این شانس وجود دارد که بایرلورکوزن آزمون را که در حال حاضر به‌صورت قرضی در رم حضور دارد، وارد این معامله کند.

این در حالی است که سردار برای ادامه حضور در تیم آاس رم پافشاری می‌کند و به نظر می‌رسد جدایی او در این زمستان انجام نخواهد شد اما در تابستان شاید یکی از دو تیم اندلس (سویا و رئال بتیس) این مهاجم را به خدمت بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثمره شکر و صبر انسان مؤمن