حریف ایران در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا


حریف ایران در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا

ملی‌پوشان ایران رقیب خود را در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌ها شناختند.

تیم ملی فوتبال ایران با کسب پیروزی مقابل تیم امارات 9 امتیازی شد و صعودش به‌عنوان صدرنشین گروه C به مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملتهای آسیا را قطعی کرد و با توجه به نتایجی که در سایر گروه‌ها رقم خورده، حریف خود را شناخت.

طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، چهار تیم برتر سوم در جداول گروه‌های 6 گانه راهی مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌ها خواهند شد که امروز صعود تیم فلسطین از گروه C پشت سر ایران و امارات قطعی شد و با توجه به پیروزی تیم ملی سوریه مقابل هند، سوری‌ها نیز توانستند منجر به حذف چین از گروه A و قطعی کردن صعودشان شوند.

مسابقات دور گروهی جام ملت‌های آسیا با انجام دیدارهای سوم از گروه‌های D ، E و F به پایان می‌رسد ولی شناسایی حریف بعدی تیم ملی ایران با توجه به قطعی شدن حذف چین و همچنین صعود سوریه، نیازی به توجه به بازی‌های دو روز آینده ندارد.

نتایجی که امروز در مسابقات گروه‌های B و C جام ملت‌های آسیا رقم خورد، کاری کرد تا تیم ملی چین از این رقابت‌ها کنار برود و سوریه هم صعودش را قطعی کند، چراکه رقم خوردن هر نتیجه‌ای در بازی‌های سه گروه باقی مانده، مانع از بالا رفتن سوری‌ها نخواهد شد.

طبق قوانین جام ملت‌ها، در صورتی‌که حذف تیم سوم گروه A و صعود تیم سوم از گروه B به‌طور همزمان اتفاق بیفتد، تیم ملی ایران به‌عنوان صدرنشین گروه C باید به مصاف تیم سوم از گروه دوم برود که سوریه خواهد بود.

با این شرایط، شاگردان امیر قلعه‌نویی باید از ساعت 19:30 چهارشنبه، یازدهم بهمن‌ماه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف تیم ملی سوریه بروند و برای راهیابی به دور یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا تلاش کنند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این مرد سنگدل با آبمیوه های سمی به سراغ زائران مشهدی می رفت / مرد اصفهانی تسلیم مرگ شد ...