شادی گل طارمی و آزمون خبرساز شد ! (+عکس)


شادی گل طارمی و آزمون خبرساز شد ! (+عکس)

ماجرای شادی گل مهدی طارمی و سردار آزمون در بازی با امارات.

شادی گل طارمی و آزمون در بازی با امارات

دلگرم به نقل از فوتبالی، تیم ملی ایران در نیمه اولِ بازی با امارات با تک گل مهدی طارمی که در دقیقه 26 زده شد پیروز به رختکن رفت. این نخستین گل مهدی طارمی در جام ملت‌های 2023 قطر بود. طارمی در دقیقه 26 و با پاس عمقی دیدنی سردار آزمون با دروازه‌بان حریف تک به تک شد و مطابق انتظار توانست دروازه او را به راحتی باز کند.

شادی گل طارمی و آزمون خبرساز شد ! (+عکس)

بعد از گل، طارمی برای شادی به سمت تماشاگران ایرانیِ حاضر در ورزشگاه رفت تا خوشحالی خودش را با آنها قسمت کند. اما در این لحظه اتفاق جالبی افتاد. چند بازیکن دیگر تیم ملی هم به سمت طارمی رفتند تا او را تشویق کنند و در شادی او شریک شوند. سردار و طارمی اما دست‌‌های‌شان را به سمت چشم‌هایشان را بردند تا نشان بدهند مشغول پاک کردن اشک‌هایشان هستند!

این حرکت در ظاهر شاید عجیب و نامفهوم بود اما خیلی زود روشن شد که این حرکت در واقع پاسخی طعنه‌آمیز از سوی بازیکنان تیم ملی ایران به شعارهای شب گذشته هواداران تیم ملی امارات در در بازار سوق الواقف دوحه بود.

طرفداران تیم ملی امارات دیشب شعار می‌دادند: «ایرانی گوش کن! اشکتونو درمیاریم». ویدئوی این اتفاق در فضای مجازی بین کاربران ایرانی بازتاب گسترده‌ای داشت. اما با شادی گلی که سردار و طارمی انجام دادند مشخص شد بازیکنان تیم ملی هم این ویدئو را دیده‌اند. جالب این که این شادی گل بعد از گل دوم طارمی به امارات که در دقیقه 65 و با پاس سردار زده شد هم تکرار شد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی