واژگونی اتوبوس با 28 مسافر در زنجان / گزارش دومین واژگونی اتوبوس در صبح امروز


واژگونی اتوبوس با 28 مسافر در زنجان / گزارش دومین واژگونی اتوبوس در صبح امروز

به گزارش رکنا، داریوش تقیلو رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان روز چهارشنبه در گفت و گو افزود: این حادثه ساعت ۴:۶ دقیقه بامداد امروز به مرکز اورژانس استان...

به گزارش رکنا، داریوش تقیلو رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان روز چهارشنبه در گفت و گو افزود: این حادثه ساعت ۴:۶ دقیقه بامداد امروز به مرکز اورژانس استان گزارش شد.

وی اضافه کرد: به محض دریافت این گزارش،‌ نیروهای امدادرسانی از پایگاه های اطراف به محل حادثه اعزام شدند.

تقیلو افزود: در این حادثه ۱۹ مصدوم به وسیله اورژانس و هفت مصدوم دیگر توسط نیروهای هلال احمر به بیمارستانهای بوعلی و الغدیر ابهر منتقل شدند و ۲ نفر دیگر از انتقال به مراکز درمانی امتناع کردند.

این مسوول با بیان اینکه استان زنجان با توجه به موقعیت جغرافیایی خود،‌ روزانه شاهد تصادفات جرحی و فوتی است،‌ افزود: همین موضوع،‌ ضرورت آمادگی نیروها و تجهیزات امدادی اورژانس استان را برای امدادرسانی به موقع به مصدومان و آسیب دیدگان حوادث دوچندان می کند.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان خاطر نشان کرد: اورژانس استان هم اکنون ۱۰۷ دستگاه آمبولانس دارد که در ماموریت‌ها به کارگیری می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: میانگین زمان رسیدن عوامل اورژانس به محل ماموریتهای شهری و جاده ای این استان مطابق با متوسط کشوری است و تلاش می‌شود این میزان ارتقا یابد.


واژگونی اتوبوس با 28 مسافر در زنجان / گزارش دومین واژگونی اتوبوس در صبح امروز

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اولین عاشقانه جداب مهدی کوشکی بعد ازدواج با محیا مهدی زاده ! / چه فکری می کنید ؟!