بنزین سهمیه ای بدون تغییر قیمت 6 ماه ذخیره می‌ماند


 بنزین سهمیه ای بدون تغییر قیمت 6 ماه ذخیره می‌ماند

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد کرونا در ایام کرونا تصمیماتی درباره سهمیه‌بندی بنزین گرفته بود چون ممنوعیت‌هایی برای سفر وجود داشت که پس از ماه‌های...

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد کرونا در ایام کرونا تصمیماتی درباره سهمیه‌بندی بنزین گرفته بود چون ممنوعیت‌هایی برای سفر وجود داشت که پس از ماه‌های اتمام دوره کرونا و عادی شدن شرایط، این ستاد کان لم یکن شد. در حالت عادی قبل کرونا بنزین شش ماه ذخیره می‌شد و الان هم همین است. دو سه بار عرض کرده‌ام تغییر قیمت در دستور کار نیست.

وی با اشاره به مصوبات جلسات اخیر هیات دولت، ادامه داد: بنا بر پیشنهاد وزارت اقتصاد و بررسی‌های معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری و وزارت خارجه، متن لایحه‌ای به منظور انعقاد موافقت‌نامه دو جانبه در زمینه کمک متقابل اداری در امور گمرکی بین ایران و اندونزی به تصویب رسید که قرار است تقدیم مجلس شود. پیشنهاد دیگر وزارت اقتصاد که مورود تایید هیات وزیران قرار گرفت در راستای کاهش بنگاه داری بانک‌ها و کمک به افزایش سرعت در واگذاری اموال و سهام‌های غیربانکی بانک‌ها بود. شیوه نامه‌ای به منظور قیمت گذاری و روش واگذاری این دارایی به تصویب هیات دولت رسید تا واگذاری مناسب این دارایی‌ها به بخش خصوصی و در بورس تسریع و تسهیل شود.


 بنزین سهمیه ای بدون تغییر قیمت 6 ماه ذخیره می‌ماند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ملاک محاسبه مالیات بر عایدی سرمایه، بر اساس ارزش روز دارایی تعیین می‌شود