شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید


شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید

به گزارش رکنا، اخبار مهم بورسی امروز و یک هفته اخیر را در ادامه بخوانید و بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید. پایان هفته سبز بورس با رشد 3 هزار واحدی شاخص هم وزن ۳...

به گزارش رکنا، اخبار مهم بورسی امروز و یک هفته اخیر را در ادامه بخوانید و بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید.

پایان هفته سبز بورس با رشد 3 هزار واحدی

شاخص هم وزن ۳ هزار و ۸۴۵ واحد افزایش یافت و به ۷۲۷ هزار و ۹۶۱ واحد رسید. نمادهای «فولاد، حکشتی، فملی، اخابر و شستا» بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای «پارسان و شبریز» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

شاخص فرابورس هم در پایان معاملات امروز با ۱۵۰ واحد افزایش به ۲۵ هزار و ۲۸۰ واحد رسید. نمادهای «هرمز، خاور، آریا، مادیرا، زاگرس، شگویا و شاوان» بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشتند و همگی به رشد شاخص کمک کردند.

افت 26 هزار و 527 واحدی شاخص بورس در معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه 3 بهمن) با 26 هزار و 527 واحد کاهش، به 2 میلیون و 120 هزار و 35 واحد رسید.

شاخص هم وزن با 15 هزار و 658 واحد کاهش به 724 هزار و 116 واحد رسید. نمادهای «شپنا، فولاد، تاپیکو، فملی، اخابر، خودرو و وکغدیر» بیشترین تاثیر را بر شاخص داشتند و همگی باعث افت شاخص شدند.

شاخص فرابورس هم در پایان معاملات امروز با 394 واحد کاهش به 25 هزار و 129 واحد رسید. نمادهای «آریا، وسپهر، انتخاب، خاور، شگویا، شاوان، خدیزل» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

شاخص بورس یکشنبه 14 هزار واحد افت کرد

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه یکم بهمن ماه) با ۱۳ هزار و ۷۲۵ واحد کاهش، به ۲ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۲۰۳ واحد رسید.

شاخص هم وزن با ۱۰ هزار و ۳۰ واحد کاهش به ۷۴۴ هزار و ۳۰۲ واحد رسید. نمادهای «تاپیکو، شستا، شتران، خودرو، وغدیر و شبهرن» بیشترین تاثیر را بر شاخص داشتند و همگی باعث افت شاخص شدند.

شاخص فرابورس هم در پایان معاملات امروز با ۳۷۱ واحد کاهش به ۲۵ هزار و ۶۷۱ واحد رسید. نمادهای «بپاس، آریا و فصبا» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

شاخص بورس شنبه 30 دی ماه قرمز ماند

بورس اوراق بهادار تهران، امروز شنبه 30 دی ماه 1402 با 19هزار و 33 واحد در ارتفاع دو میلیون و 166 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌ وزن نیز امروز 7 هزار و 999 واحد افت کرد و به 754 هزار و 340 واحد رسید.

تاپیکو، شستا، شتران و شبندر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. شستا، داتام، ثشاهد و خگستر نیز از نمادهای پرتراکنش بودند که بجز ثشاهد سایر نمادها منفی به کار خود پایان دادند.

همچنین فرابورس ایران نیز امروز 252 واحد کاهش یافت و به 26 هزار و 42 واحد رسید.

فصبا، آریا، شگویا و بپاس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس ایجاد کردند. فصبا، نخریس، کرمان و ثعمرا نیز از نمادهای پرتراکنش بودند که بجز ثعمرا بقیه نمادها قرمز شدند.


شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم حمله تند ریما رامین فر به نقی قبل از ساخت پایتخت 7 ! / همای پایتخت از بازی انصرا...