قاتل مسلح بعد از قتل زنش خودکشی کرد / در شیراز رخ داد


قاتل مسلح بعد از قتل زنش خودکشی کرد / در شیراز رخ داد

به گزارش رکنا، سرهنگ سید رحمان هاشمی فرمانده انتظامی شهرستان "کوار" گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تیراندازی در یکی از محله های شهرستان کوار، بلافاصله...

به گزارش رکنا، سرهنگ سید رحمان هاشمی فرمانده انتظامی شهرستان "کوار" گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تیراندازی در یکی از محله های شهرستان کوار، بلافاصله تیمی ویژه از مأموران پلیس 110 و پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد یک خانم 25 ساله بر اثر تیراندازی با سلاح گرم جان خود را از دست داده و قاتل نیز از صحنه متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با بیان اینکه در بررسی های تکمیلی مشخص گردید مقتول توسط همسر 35 ساله اش و به دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رسیده است، گفت: تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه داشت تا اینکه پس از چند ساعت، قاتل در مکانی دیگر با استفاده از سلاح گرم اقدام به خودکشی می کند.

سرهنگ هاشمی با بیان اینکه در این خصوص یک قبضه اسلحه کلت کمری کشف شد، گفت: در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و در دست اقدام است.

وی افزود: اختلافات خانوادگی را می‌توان با اندکی حلم و بردباری و همچنین مراجعه به کارشناسان و مشاوره خانواده حل و فصل و از وقوع حوادث تلخ اینچنینی پیشگیری کرد.


قاتل مسلح بعد از قتل زنش خودکشی کرد / در شیراز رخ داد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!