داستان پر رمز و راز عاشقانه شادمهر و ژینا


داستان پر رمز و راز عاشقانه شادمهر و ژینا

احتمالا این روز‌ها در اکسپلور اینستاگرام شما هم رد و نشانی از شادمهر عقیلی هست، او البته نه آهنگ جدید بیرون داده و نه اظهارنظر خاصی داشته، او به واسطه عشق اولش «ژینا» دوباره به رسانه‌ها برگشته...

احتمالا این روز‌ها در اکسپلور اینستاگرام شما هم رد و نشانی از شادمهر عقیلی هست، او البته نه آهنگ جدید بیرون داده و نه اظهارنظر خاصی داشته، او به واسطه عشق اولش «ژینا» دوباره به رسانه‌ها برگشته، اما آیا این یک تمهید در جهت وایرال شدن است؟ اصلا این که کسی که همسر و فرزند دارد، انقدر فضای عمومی از عشق اولش حرف می‌زند، اخلاقی است؟ این‌ها پرسش‌هایی‌ست که در مطلب پیش‌رو آن‌ها را مرور کرده‌ایم.

ماجرا از اینجا شروع می‌شود؛ شادمهر قبل از مهاجرت از ایران با دختری به نام ژینا کلانتری نامزد کرده بود که بنا به دلایلی که کاملا روشن نیست از هم جدا می‌شوند، برخی می‌گویند مهاجرت ناخواسته شادمهر عامل این جدایی بوده است به هر حال شادمهر در تمام این سال‌ها همیشه از عشقش به او در مصاحبه‌هایش حرف زده، او حالا و به تازگی در این باره گفته: «عشق خاصیتی دارد که انسان فکر می‌کند، اول و آخر همان است بس! نزدیک به ۴ سال من به شدت رنج دیدم و اذیت شدم»

همزمان موزیک ویدئویی از اجرای کامل قطعه «بی احساس» با ویولون، توسط شادمهر عقیلی شبکه‌های اجتماعی را تا حدی تحت تاثیر قرار داده که در ادامه تماشا می‌کنید

برخی از طرفداران شادمهر عقیلی در فضای مجازی از حرف‌های این خواننده مطرح دفاع کرده و یادآوری و مرور خاطرات عاشقانه گذشته از سوی او را ستایش کردند و تاکید کردند که هرگز خاطره عشق اول در زندگی هیچ فردی تکرار نخواهد شد!

در مقابل منتقدان شادمهر عقیلی با انتقاد و گلایه شدید بیان اینگونه خاطرات توسط شادمهر را به دور از اخلاق و پایبندی وی به خانواده دانسته‌اند و این حرکت را نوعی تبلیغ و رپرتاژ حامیان شادمهر برای وایرال نگه داشتن او در صدر اخبار رسانه‌ها و فضای مجازی دانسته‌اند. (در حال حاضر شادمهر عقیلی دارای همسر و یک دختر به نام ملیناست).

همزمان با فراگیر شدن این بخش از صحبت‌های شادمهر عقیلی درباره عشق سابق خود، ویدئویی از گفتگوی ژینا کلانتری، نامزد سابق شادمهر عقیلی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که حسابی سر و صدا کرده است.

در بخشی از مصاحبه ژینا کلانتری پس از گذشت ۲۰ سال جدایی از شادمهر عقیلی، وی درباره انتشار فیلم و عکس‌هایش با شادمهر عقیلی در دوران نامزدی می‌گوید:

* به خاطر انتشار این فیلم ممنوع الکار شدم و کسی که این فیلم و تصاویر را منتشر کرد را هرگز نخواهم بخشید.

* رابطه من با او (شادمهر عقیلی) کاملا شخصی و خصوصی بود مثل همه زوج‌هایی که دوران نامزدی را سپری می‌کنند.

* تصاویر توسط فرد یا افرادی که به منزل من رفت و آمد داشتند ضبط و منتشر شده بود، اما آن چیزی که مطمئن هستم فیلم که ایشان (شادمهر) هم در آن حضور داشت از منبع دیگری و خارج از محیط زندگی‌ام پخش شده بود.

* این ادعا که من به عمد و برای جلب توجه، تصاویر و فیلم‌ها را به قصد تلافی علیه او (شادمهر عقیلی) منتشر کرده‌ام کاملا دروغ است.

این صحبت‌های ژینا کلانتری به سرعت در فضای مجازی با واکنش‌های متفاوتی مواجه شد. عده‌ای ضمن همراهی با ژینا کلانتری و ابراز احساسات از او بابت اینکه پس از گذشت ۲۰ سال سکوت خود را شکسته و دست به روشنگری در رابطه با نامزد سابق، اما معروف خود (شادمهر) زده است او را ستودند. حرف‌های ژینا کلانتری، اما منتقدانی هم داشت و او از نوک پیکان حملات طرفداران دو آتشه شادمهر در امان نماند و افشاگری درباره این موضوع را حرکتی انتقام‌جویانه از سوی ژینا قلمداد کردند!

ماجرای آشنایی

در آن زمان که شادمهر عقیلی هنوز در ایران بود، یک روز به مهمانی دعوت می‌شود که ژینا کلانتری هم در آن حضور داشته است و در واقع آشنایی ژینا و شادمهر از اینجا شروع می‌شود و در نهایت این دو نفر تصمیم به ازدواج گرفته و با هم نامزد می‌کنند.

قولی که هرگز به آن عمل نشد!

شادمهر وقتی متوجه می‌شود نمی‌تواند برای انتشار آلبوم موسیقی و برگزاری کنسرت در داخل ایران از وزارت فرهنگ دولت محمد خاتمی در دهه ۸۰ مجوز دریافت کند، تصمیم به مهاجرت می‌گیرد و به ژینا قول می‌دهد پس از مهاجرت به آمریکا و فراهم شدن شرایط اقامت در آن کشور برگردد و ژینا را هم با خود ببرد، وعده‌ای که هرگز از سوی شادمهر عملی نشد.

آقای شادمهر به ما چه که عشق اول شما چه کسی است

چند عکس و فیلم جنجالی از یک وداع تلخ!

قبل از ترک ایران از سوی شادمهر عقیلی، مهمانی به افتخار او برگزار می‌شود که بعد‌ها انتشار تصاویر و فیلم این مراسم از سوی برخی افراد ناشناس اسم شادمهر و ژینا را به تیتر یک رسانه‌ها و اخبار تبدیل می‌کند. جنجالی که این روز‌ها ژینا کلانتری درباره آن کاملا روشنگری کرده و طرح برخی ادعا‌ها را رسما تکذیب کرده است.

پایان یک عاشقانه بحث برانگیز پس از سال‌ها

سال‌ها پس از مهاجرت شادمهر عقیلی به آمریکا خبری درباره چهره مطرح موسیقی پاپ منتشر شد که توجه همه را جلب کرد. شادمهر عقیلی با یک دختر فیلیپینی ازدواج کرد که ثمره این ازدواج دختری به نام «ملیناست».

پایان بخش این مطلب واکنش کاربران به حواشی پیرامون شادمهر عقیلی و ژینا کلانتری است که چند نمونه از آن را در ادامه می‌خوانید:

* دل آرام با کنایه به شادمهر نوشت: اگه ژینا زنت شده بود الان عاقبتت شده بود مثل ابی!

* میلاد، اما در پاسخ به دل آرام که به شادمهر طعنه زده بود گفت: با ژینا یا بدون ژینا، زندگی من پر از صدا و ساز تو هست آقای عقیلی!

* ریحانه در واکنش به ستایش شادمهر عقیلی توسط میلاد کنایه معناداری زده و گفته است: منصف باشیم؛ خیلیاتون یه شادمهر عقیلیِ درون دارین!

* مشکات هم نگاه عاشقانه‌ای به داستان شادمهر و ژینا کرده است و می‌گوید: تازه با پدیده‌ی ژینا کلانتری و شادمهر عقیلی آشنا شدم! یک درام عاشقانه و کاملا احساسی!

* رضا که وعده خیال شادمهر به ژینا حسابی شاکی شده توئیت زد: شادمهر عقیلی خیلی برای من محبوب بود و هنوز صداش و آهنگ‌های قدیمیش رو از ته قلبم دوست دارم. اما ظلمش به ژینا هرگز از یادم نمی‌رود، بی مرام!

بخشی دیگری از کاربران هم نظرات خود را حول محور مصاحبه جنجالی ژینا کلانتری بیان کردند:

* حساب کاربری «مرد خوب» با ژینا کلانتری شوخی کنایه آمیزی کرد و نوشت: ژینا کلانتری هم خیلی جالبه به اندازه خود شادمهر معروف شده این روزها!

* مریم به قصد همراهی با زینا کلانتری اینگونه نظر داده است: من ده سالی میشه ژینا کلانتری رو دنبال میکنم، اصلا فکر نمیکردم اینطور محکم و پررنگ در مقابل خواننده بزرگی مثل شادمهر عقیلی بتونه بایسته. واقعا که انسان قدرتمندیه.

* حساب توئیتری «زن شجاع» هم نوشت: منم اگه شادمهر برام آهنگ اختصاصی عاشقونه خونده بود تا روز آخر عمرم باهاش شوعاف میکردم. بعد یسری اومدن میگن ژینا کلانتری خودشو سبک کرده!

* سینا هم از ژینا کلانتری گلایه کرد و گفت» ۲۰ سال پیش نامزد بودین و تموم شد و رفت، شادمهر زن و بچه داره بابا. کاش مصاحبه نمی‌کردی.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استفاده از عکس دیگران برای پروفایل جرم است