مسدود شدن محور‌های مواصلاتی اهر، هریس و ورزقان


مسدود شدن محور‌های مواصلاتی اهر، هریس و ورزقان

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان از مسدود بودن و کولاک شدید در محور‌های مواصلاتی اهر، هریس و ورزقان، خبر داد.

غلامرضا رسول زاده عصر چهارشنبه ۴ بهمن، در خصوص آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان پس از بارش سنگین برف در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: از شب گذشته در تمام محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش سنگین برف بوده‌ایم، کولاک شدید و عدم دید کافی محورهای خواجه-اهر، هریس و ورزقان را مسدود کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر اکیپ‌های راهداری ۵۰ خودروی گیر افتاده‌ با سرنشینان در کولاک این محورها را نجات داده و اسکان داده‌اند.

وی بیان کرد: از هم استانی‌های عزیز خواهشمندیم تا از هرگونه تردد در محورهای مسدود شده به خصوص شهرستان‌های، اهر، ورزقان و هریس پرهیز کنند و هر خودرویی که در نزدیکی این محورها است، همان جا اسکان یابد.

وی خاطرنشان کرد: راهدار خانه‌ها و مساجد و مدارس بین راهی نیز آماده‌ی اسکان دادن به افراد گیر افتاد در کولاک است در بقیه‌ی محورهای استان نیز تردد صرفا با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی تاکید کرد: از هم استانی‌های عزیز درخواست می‌کنیم تا از انجام هرگونه سفری پرهیز کنند و در صورت لزوم نیز تجهیزات زمستانی، خوراک، لباس گرم همچنین زنجیر چرخ به‌همراه داشته باشند و با رعایت فاصله، سرعت کم و صبر زیاد رانندگی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022