میان وعده معروفی که دنیا را دیوانه می کند / لذیذترین زبان گاو که تا به حال خورده اید!


میان وعده معروفی که دنیا را دیوانه می کند / لذیذترین زبان گاو که تا به حال خورده اید!

در این مطلب با ما همراه باشید تا دستور پخت یک میان وعده با زبان گاو را به شما یاد دهیم که خیلی اشتها آور است و تمام خانواده آن را دوست خواهند داشت. 

دستور پخت میان وعده ای با زبان گاو

فقط زبان گاو را بجوشانید و در فر بپزید و از نتیجه لذت خواهید برد. زبان گاو خوشمزه یک غذای سنتی است. این غذای اصلی روی میز شما خواهد شد، زیرا دستور غذا بسیار خوشمزه و معتبر است، دوستداران گوشت بدون امتحان از آن عبور نمی کنند. با لذت بپزید! با لذت بخور! دستور پخت و مواد لازم:
نمک. فلفل سیاه. 2 قاشق غذاخوری سس مایونز. خوب مخلوط کنید. روی هر تکه 2 قاشق غذاخوری بمالید. 100 گرم پنیر را روی یک رنده ریز رنده کنید. روی آن آب سرد بریزید و بگذارید 20 دقیقه دم بکشد. در آب جوش بریزید. 2 عدد پیاز. 1 هویج. 2 قاشق غذاخوری نمک. 3 عدد فلفل دلمه ای. مخلوطی از دانه فلفل. 3 برگ بو. با درب بپوشانید و به مدت 2 ساعت روی حرارت ملایم بپزید. به مدت 10 دقیقه در آب سرد بگذارید. پوست را بردارید و چربی اضافی را از بین ببرید. به قطعاتی به ضخامت 1-1.5 سانتی متر برش دهید. یک ورقه پخت را با روغن نباتی چرب کنید. نیمی از برش های زبان را روی یک ورقه پخت قرار دهید. 1 عدد پیاز قرمز. گوجه فرنگی 1 عدد. مقداری جعفری. . به مدت 10 دقیقه در فر با دمای 180 درجه سانتیگراد بپزید. 3 قاشق غذاخوری روغن نباتی. دو طرف را روی حرارت متوسط سرخ کنید تا قهوه ای طلایی شود. 300 گرم قارچ. 2 دقیقه روی حرارت متوسط سرخ کنید. 3 حبه سیر را خرد کنید. 30-40 ثانیه سرخ کنید. 1 قاشق غذاخوری سس اضافه کنید. قارچ ها را سرخ کرده و کمی کارامل کنید. همه چیز آماده است خیلی خوشمزه است با زیتون و جعفری تزئین کنید.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ کیارش چی میشه بعدت