ارتباط ماهواره‌ای آیفون در دسترس 1 میلیارد و 400 میلیون نفر


ارتباط ماهواره‌ای آیفون در دسترس 1 میلیارد و 400 میلیون نفر

زومیت نوشت: اپل قصد دارد سیستم ارتباط ماهواره‌ای آیفون را در دسترس کاربران هندی قرار دهد.

اپل که قبلاً قابلیت ارتباط ماهواره‌ای آیفون را در اختیار کاربران ۱۶ کشور قرار داده بود، قصد دارد امکان استفاده از این سیستم را برای کاربران هندی خود نیز به‌ارمغان بیاورد. طبق آخرین آمار، کشور هند ۱٫۴ میلیارد نفر جمعیت دارد.

بر اساس گزارش هندو بیزنس‌لاین، شرکت گلوبال‌استار که اتصال ماهواره‌ای آیفون‌ها را در سطح جهانی ارائه می‌کند، با وزارت ارتباطات هند (DoT) ارتباط گرفته است تا مجوز ارائه‌ی اتصال ماهواره‌ای را در این کشور دریافت کند.

سری آیفون ۱۴ اولین گوشی‌های اپل برخوردار از سیستم ارتباط ماهواره‌ای بودند، اما اکنون کاربران آیفون ۱۵ در کشورهایی نظیر ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، فرانسه و آلمان نیز به این قابلیت دسترسی دارند.

مدتی پیش کوپرتینویی‌ها اعلام کردند دوره‌ی استفاده‌ی رایگان از سرویس ارتباط ماهواره‌ای (Emergency SOS) را برای کاربران آیفون ۱۴ به مدت یک سال دیگر تمدید می‌کنند.

با استفاده از سیستم یادشده کاربران می‌توانند در مناطقی که ارتباط شبکه‌ی موبایل و وای‌فای در دسترس نیست، از طریق گوشی آیفون خود مستقیماً به ماهواره‌ها متصل شوند. استفاده از سیستم ارتباط ماهواره‌ای تأثیری روی قیمت گوشی ندارد.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1865224

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!