درگیری شدید میان اسرائیل و تشکیلات خودگردان/ تنش در کرانه باختری+فیلم


درگیری شدید میان  اسرائیل و تشکیلات خودگردان/ تنش در کرانه باختری+فیلم

اقتصادنیوز: گروهی از نظامیان اسرائیلی بعد از ورود ناگهانی به یکی از شهرهای جنوبی کرانه باختری با نیروهای تشکیلات خودگردان درگیر شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، منابع فلسطینی، امروز (پنجشنبه)، تصاویری منتشر کردند که نشان می‌داد گروهی از نیروهای اسرائیلی با یک گشتی پلیس تشکیلات خودگردان در شهر «بیت لحم» در جنوب کرانه باختری درگیر شده‌اند.

خبر مرتبط
شلیک به غیرنظامیان غزه با وجود داشتن پرچم سفید+ عکس

اقتصادنیوز: جنگ غزه درحالی امروز (پنج‌شنبه) وارد صد و یازدهمین روز خود شده است که همچنان حملات هوایی بمب افکن‌های ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف این باریکه و به ویژه خان یونس ادامه دارد.

منابع فلسطینی خبر دادند تعدادی از نظامیان اسرائیلی به طور ناگهانی و سرزده امروز وارد خیابان «وساحه المهد» در مرکز بیت لحم شدند که همزمان گروهی از نیروهای پلیس تشکیلات خودگردان در آنجا حضور داشتند. این مسئله در نهایت منجر به درگیری لفظی و تنش میان نیروهای پلیس فلسطین و نظامیان اسرائیلی می‌شود.

با این حال، تا لحظه انتشار این گزارش هیچ یک از نهادهای رسمی تشکیلات خودگردان یا سازمان‌های نظامی اسرائیلی درباره علت این درگیری توضیحی نداده‌اند.

شاهدان عینی در این باره به خبرگزاری «آناتولی» گفتند که ارتش اسرائیل، صبح امروز، به طور ناگهانی وارد برخی مغازه‌ها و خانه‌ها در بیت لحم شد. به گفته این افراد، این عملیات حدود یک ساعت به طول انجامید.

این اولین بار نیست که نیروهای ارتش اسرائیل به طور ناگهانی وارد شهرهای تحت کنترل تشکیلات خودگردان فلسطین می‌شوند. معمولا بعد از ورود نیروهای اسرائیلی به این مناطق، نظامیان تشکیلات خودگردان از خیابان‌ها به مقرهای امنیتی خود عقب‌نشینی می‌کنند.

بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در اراضی اشغالی فلسطین توسط نیروهای مقاومت، ارتش اسرائیل به منظور کنترل اوضاع در کرانه باختری تعداد گشتی‌های خود در کرانه باختری را بالا برده و تعداد زیادی از شهروندان فلسطینی را دستگیر کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | لحظاتی عجیب و ترسناک از تغییر رنگ خورشید در چین