نتیجه باورنکردنی عربستان مقابل مالزی در جام ملتهای آسیا 2023


نتیجه باورنکردنی عربستان مقابل مالزی در جام ملتهای آسیا 2023

دیدار تیم‌های عربستان و تایلند در جام ملت‌های آسیا با نتیجه تساوی به پایان رسید.

تیم‌های ملی فوتبال عربستان و تایلند در آخرین دیدار از دور گروهی جام ملت‌های آسیا در گروه F از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه «اجوکیشن سیتی» با قضاوت «کیم هیگان» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه اول

این دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که عربستان صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرده است و تایلند هم برای صعود به مرحله حذفی به یک امتیاز نیاز دارد و یا در صورت شکست باید امیدوار باشد در دیدار همزمان، عمان نتواند برابر قرقیزستان به برتری برسد.

در شروع بازی هر دو تیم بازی را تهاجمی آغاز کردند. در دقیقه ۱۲ بازیکنان عربستان صاحب یک ضربه پنالتی شدند که ضربه «عبدالله ردیف» را دروازه‌بان تایلند مهار کرد.

تلاش‌های دو تیم در نیمه اول این بازی بی ثمر بود و بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

نتیجه باورنکردنی عربستان مقابل مالزی در جام ملتهای آسیا 2023

نیمه دوم

با آغاز نیمه دوم تیم عربستان توپ و میدان را در اختیار گرفت و تلاش می‌کرد با پاس‌های کوتاه در پشت محوطه جریمه از خط دفاع منسجم تایلند عبور کند. تیم تایلند هم امیدوار بود بتواند از روی ضدحملات سریع خود راهی به دروازه حریف پیدا کند.

در دقیقه ۵۷ پاس در عمق بازیکن عربستان به عبدالرحمن غریب رسید و موفق شد دروازه تایلند را باز کند اما کمک داور این گل را آفساید اعلام کرد. در ادامه این بازی هم حملات تیم عربستان بی نتیجه بود و این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با این تساوی تیم عربستان ۷ امتیازی شد و در صدر جدول گروه F جام ملت‌های آسیا قرار گرفت و تایلند هم با ۵ امتیاز دوم شد. در دیگر دیدار همزمان هم تیم‌های عمان و قرقیزستان به تساوی یک به یک دست پیدا کردند تا شاگردان برانکو ایوانکوویچ در تیم عمان از صعود به مرحله یک هشتم نهایی بازبمانند.

در مرحله نیمه نهایی عربستان به مصاف کره جنوبی خواهد رفت و تایلند هم باید با ازبکستان دیدار کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی