خشم سازمان بهداشت جهانی از اسرائیل


خشم سازمان بهداشت جهانی از اسرائیل

اقتصادنیوز: رئیس سازمان بهداشت جهانی گفت: این ادعاها کذب و آزار دهنده است و کارکنان ما را در معرض خطر قرار می‌دهد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازایرنا، «تدروس آدهانوم گبریسوس»، رئیس سازمان بهداشت جهانی به شدت اتهامات مطرح شده از سوی رژیم صهیونیستی علیه این سازمان درباره همسویی با حماس را رد و ادعاهای تل آویو را کذب و آزار دهنده توصیف کرد.

وی با اشاره به ادعاهای مطرح شده از سوی تل آویو بیان کرد: این ادعاها کذب و آزار دهنده است و کارکنان ما را در معرض خطر قرار می‌دهد. سازمان بهداشت جهانی بی طرف است و در راستای سلامت همه مردم عمل می‌کند.

خبر مرتبط
سازمان بهداشت جهانی: هر10 دقیقه یک کودک در غزه قربانی می شود

اقتصادنیوز:سازمان بهداشت جهانی با هشدار درباره اوضاع خطرناک کودکان در غزه اعلام کرد که هر ۱۰ دقیقه یک کودک در این منطقه جان می‌دهد.

این اظهار نظر در پاسخ به ادعای «میراوو آیلون شاهار» نماینده اشغالگران در سازمان ملل است که سازمان بهداشت جهانی را به همسویی و همدستی با حماس متهم کرد و مدعی شد که این سازمان مستنداتی را که نشان دهنده استفاده حماس از بیمارستان‌ها برای اهداف تروریستی است، نادیده می‌گیرد.

خبر مرتبط
هشدار سازمان بهداشت جهانی/ شیوع بیماری‌های عفونی در غزه

اقتصادنیوز: سازمان بهداشت جهانی نسبت به شیوع بیماری‌های عفونی در غزه هشدار داد.

این ادعایی است که مراجع بین المللی و سازمان ملل آن را تکذیب کرده اند.

پیش از این «شوان کیسی» هماهنگ کننده امور اضطراری پزشکی در سازمان بهداشت جهانی نیز اعلام کرده بود که شواهدی مبنی بر استفاده از بیمارستان‌ها برای اهداف غیرپزشکی وجود ندارد.

دو روز قبل «احمد المنظری» مدیر منطقه ای سازمان بهداشت جهانی اوضاع در غزه را فاجعه بار توصیف کرده و حمله به مراکز بهداشتی و درمانی را نقض آشکار حقوق بین المللی دانسته بود.

وی بر ضرورت توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی و گشودن گذرگاه ها تاکید کرده بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر