آخرین اخبار از انتخاب سرمربی پرسپولیس


آخرین اخبار از انتخاب سرمربی پرسپولیس

به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس برای انتخاب سرمربی جدیدش بیشتر از آنکه به مسائل فنی توجه کرده باشد مسائل مالی را اولویت قرار داده است.

آخرین اخبار از انتخاب سرمربی پرسپولیس

به گزارش راهبردمعاصر؛ نظر می‌رسد بعد از حدود یک ماه از استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری پرسپولیس حالا قرار است نام جانشین او به زودی رسانه‌ای شود که به نظر می‌رسد اسمار ویرا در این بین شانس بیشتری داشته باشد. او که به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی کارش را در پرسپولیس آغاز کرد توانسته نظر موافق مدیرعامل باشگاه را جلب کند تا به زودی روی نیمکت سرخ‌پوشان بنشیند.

باشگاه پرسپولیس چند گزینه دیگر داشت اما مسائل مختلفی باعث شد تا این گزینه‌ها یکی پس از دیگری منتفی شوند. برانکو ایوانکوویچ که گزینه محبوب هواداران پرسپولیس بود باز هم پیشنهاد این تیم را رد کرد که البته این موضوع از قبل هم قابل پیش‌بینی بود چرا که این مربی کروات در سال‌های حضورش در فوتبال ایران نشان داده که معمولاً تصمیمی که می‌‌گیرد تصمیمی است که از آن عقب‌نشینی نمی‌کند.

پاکو لوپز دیگر گزینه پرسپولیسی‌ها هم مربی دیگری بود که شانس کار در این تیم را داشت اما مدرک قرارداد این مربی و برخی خواسته‌هایش باعث شد تا این مربی از برنامه پرسپولیسی‌ها خارج شود. در این بین رقابت عجیبی هم بین چند ایجنت و دلال به وجود آمده بود و آنها قصد داشتند لوپز را از طریق خود وارد ایران کنند که البته در نهایت روند مذاکرات به سمت دیگری رفت.

موضوع دیگری که باعث شد تا پرسپولیسی‌ها نسبت به مربیگری اسمار ویرا رغبت نشان دهند بحث مالی است چرا که این باشگاه، با مشکلات زیاد مالی روبه‌رو است و جذب یک مربی خارجی هزینه‌های بیشتری روی دست این باشگاه می‌گذاشت و به نظر می‌رسد انتخاب ویرا به عنوان سرمربی پرسپولیس پیش از آنکه به مسائل فنی ربط داشته باشد به مسائل مالی مربوط است.

با این حال هواداران پرسپولیس همچنان منتظر هستند تا به صورت رسمی نام سرمربی جدید خود را بشنوند که البته انتخاب سرمربی جدید قطعاً با اعتراض هواداران این تیم روبه‌رو خواهد شد./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!