آخرین فرصت شرکت در مزایده اموال تملیکی


آخرین فرصت شرکت در مزایده اموال تملیکی

مدیرکل بازاریابی و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: مزایده فوق العاده ۵۸۸ اموال منقول این سازمان که از اول بهمن آغاز شده بود، امروز (شنبه، هفتم بهمن) پایان می‌یابد.

از سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ، «اردشیر رستمی» با بیان اینکه از ابتدای امسال ۲۶ مرحله فروش اموال منقول این سازمان برگزار شده است، افزود: در مزایده ۵۸۸ این سازمان ۳۷۷ دسته کالایی به ارزش ۹۰۰ میلیارد تومان در ۱۴ استان کشور در معرض فروش گذاشته می‌شود.

وی گفت: در این مرحله از مزایده اموال منقول سازمان اموال تملیکی، کالاهایی مانند خودروهای مستعمل و وارداتی، ماشین آلات، انواع کشنده، آمبولانس، لوازم خانگی، لوازم صنعتی، وسایل ورزشی، طلا و نقره و انواع اسباب‌بازی به فروش می‌رسد.

این مسوول ادامه‌داد: متقاضیان تا پایان امروز فرصت دارند از کالاهای ارائه شده در استان‌های هدف بازدید کرده و قیمت پیشنهادی خود را ارائه کنند.

آخرین فرصت شرکت در مزایده اموال تملیکی

رستمی خاطرنشان‌کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مزایده باید دست‌کم هفت درصد قیمت اعلام شده برای هر کالا را به صورت ودیعه در اختیار سازمان قرار دهند.

مدیرکل بازاریابی و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: روز ۱۰ بهمن ماه رمزگشایی از قیمت‌های پیشنهادی مزایده انجام و برندگان اعلام می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییرات و سرنوشت بازیگران سریال زندگی به شرط خنده ! / فوت جوانترینشان + بیوگرافی و عکس ها