مجلس بعد از 22 بهمن جلسه نخواهد داشت


مجلس بعد از 22 بهمن جلسه نخواهد داشت

مجتبی یوسفی در ادامه اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی از امروز ( یکشنبه ) بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه را در دستور کار دارد که این جلسات در دو شیفت صبح و بعد از ظهر...

مجتبی یوسفی در ادامه اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی از امروز ( یکشنبه ) بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه را در دستور کار دارد که این جلسات در دو شیفت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود. تلاش ما براین است که در هفته جاری بررسی ایرادات به پایان برسد.

وی درباره روند برگزاری جلسات مجلس شورای اسلامی تا پیش از آغاز زمان تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعد از اتمام برنامه هفتم توسعه، جلسات مجلس در دو روز یکشنبه و دوشنبه در دو شیفت کاری تشکیل می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: روال معمول برگزاری جلسات مجلس در سه روز کاری و در یک شیفت بود که این روال تغییر پیدا کرد؛ یعنی در روزهای یکشنبه و دوشنبه در دو شیفت جلسات برگزار می‌شود. بعد از 22 بهمن نیز مجلس جلسه علنی نخواهد داشت؛ چون زمان سرکشی نمایندگان به حوزه انتخابیه و بعد از آن آغاز مهلت قانونی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

منبع : ایسنا


مجلس بعد از 22 بهمن جلسه نخواهد داشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره شوکه کننده بازیگر نقش الیور توئیست در 72 سالگی