بانک ملی: برای دانلود همراه بانک فقط از سایت بانک و استورهای داخلی استفاده کنید!


بانک ملی: برای دانلود همراه بانک فقط از سایت بانک و استورهای داخلی استفاده کنید!

به گزارش رکنا، حمیدرضا مختاریان، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ملی در گفت و گو با رکنا با اشاره به اهمیت استفاده از نرم افزارهای مطمئن و امن گفت: به کاربران گوشی های اندرویدی توصیه می...

به گزارش رکنا، حمیدرضا مختاریان، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ملی در گفت و گو با رکنا با اشاره به اهمیت استفاده از نرم افزارهای مطمئن و امن گفت: به کاربران گوشی های اندرویدی توصیه می گردد، همواره به روزترین نسخه اندرویدی همراه بانک ملی را از طریق تارنمای رسمی بانک ملی دریافت و استفاده نمایند.

همچنین در داخل تارنمای رسمی جهت دستیابی به همراه بانک دو روش دانلود مستقیم و دانلود از طریق بازارهای معتبر وجود دارد.

مختاریان در این خصوص که اصرار به استورهای خارجی و عدم ارتباط مستقیم با آنها باعث بروز خطراتی برای کاربران می شود، گفت: در حال حاضر دسترسی به استورهای خارجی دارای محدودیت است و به هموطنان عزیز توصیه می گردد برای دور زدن این محدودیت ها از نرم افزارهای جانبی موجود در بازار استفاده نکنند. زیرا تضمینی جهت امنیت این نرم افزارهای جانبی وجود ندارد و بانک ملی به عنوان یکی از پر مخاطب ترین بانک‌های کشور اقدامت موثری برای کاهش رویارویی کاربران با نرم افزارهای غیرامن انجام داده است.

مختاریان در تشریح اقدامات مجموعه بانک ملی افزود: بانک ملی ایران برای تحقق این منظور از روش های گوناگونی نظیر اطلاع رسانی از طریق تارنمای رسمی بانک ملی ایران و شعب بانک ، ارسال پیامک های راهبردی و هدفمند جهت آگاهی به مشتریان عزیز و نمایش اعلان های مهم در داخل خود برنامه همراه بانک استفاده می کند. مشتریان عزیز بانک ملی می توانند از بازارهای داخلی نظیر کافه بازار ، مایکت و چارخونه استفاده نمایند.


بانک ملی: برای دانلود همراه بانک فقط از سایت بانک و استورهای داخلی استفاده کنید!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»