تعیین تعرفه کرایه تاکسی‌های اینترنتی توسط شورای شهر تهران


تعیین تعرفه کرایه تاکسی‌های اینترنتی توسط شورای شهر تهران

رئیس شورای شهر تهران بر تعیین کرایه‌های تاکسی‌های اینترنتی توسط شورا تاکید کرد و گفت: وضعیت خوبی در ارتباط با کرایه‌های تاکسی‌های اینترنتی وجود ندارد و باید در این خصوص وضعیت به شکل خوب و مطلوب ایجاد شود.

تعیین تعرفه کرایه تاکسی‌های اینترنتی توسط شورای شهر تهران

به گزارش راهبرد معاصر، مهدی چمران صبح امروز پیش از آغاز دویست‌و‌یازدهمین جلسه شورای شهر تهران در ارتباط با دستور جلسه امروز شورای شهر تهران اظهار کرد: مهمترین موضوع بحث بودجه 1403 شهرداری تهران است و امروز سقف درآمدهای هزینه‌ای شهرداری تهران به تصویب می‌رسد.

وی در خصوص سقف درآمدهای هزینه‌های شهرداری تهران برای سال 1403 گفت: این مسئله در صحن شورا مطرح و به جمع‌بندی خواهیم رسید و در ادامه روی مصارف و هزینه‌ها بحث خواهیم کرد.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: در صورتی که زمان اجازه بدهد یک نامگ‌ذاری و یک طرح یک فوریتی نیز در دستور کار قرار خواهیم داد.

چمران درخصوص سفر مجدد زاکانی شهردار تهران به چین گفت: بخش اعظمی از این سفر همانطور که گفته شده به حوزه حمل و نقل بر می‌گردد ضمن اینکه در سفر قبلی قراردادهای واگن‌های جدید بسته شده و در این سفر با توجه به تفاهمنامه‌هایی که در سفر قبلی در بخش مترو به امضا رسیده بود، در این سفر قرار است به قرارداد تبدیل شود. همچنین به موارد دیگری از جمله مسکن و ... در سفر چین پرداخته خواهد شد.

وی همچنین در خصوص تاکسی‌های برقی جدید تصریح کرد: این تاکسی‌ها توسط وزارت صمت وارد شده و در اختیار رانندگان تاکسی قرار خواهد گرفت به هر صورت قیمت این تاکسی‌ها بیشتر از قیمت تاکسی‌های معمولی است و به همین جهت وزارت نفت و صمت امتیازاتی را برای رانندگان تاکسی در نظر خواهند گرفت.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص تاکسی‌های اینترنتی گفت: همانطور که گفته شده وضعیت خوبی در ارتباط با کرایه‌های تاکسی‌های اینترنتی وجود ندارد و باید وضعیت خوبی در این خصوص ایجاد شود.

چمران در خصوص تذکرات اعضای شورای شهر تهران گفت: روال به این گونه است که این تذکرات به صورت کتبی برای شهردار تهران ارسال و شهردار نیز به صورت کتبی به آنها پاسخ خواهد داد و قرار نیست که شهردار برای هر تذکر در صحن شورا حاضر شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تا پایان سال اتوبوس وارداتی جدیدی به حوزه حمل و نقل اضافه خواهد شد یا خیر گفت: در این ارتباط اتوبوس به صورت انبوه وارد نمی‌شود و نمونه‌هایی وارد حوزه حمل و نقل می‌شود اما آن چیزی که مورد انتظار ما است ورود اتوبوس‌های بیشتر است.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص اظهارنظر مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران به سخنان یکی از اعضای شورای شهر تهران تصریح کرد: شورا بعد نظارتی دارد و می‌تواند تذکر بدهد و مجموعه شهرداری نیز باید پاسخ آن را به صورت قانونی بدهد و دیگر این بگو مگوها همانند بچه‌های دبستانی است./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک