احکام رتبه جدید معلمان تا پایان امسال( 1402) صادر می‌شود


 احکام رتبه جدید معلمان تا پایان امسال( 1402) صادر می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام کارگزینی معلمانی که بعد از رسیدگی به اعتراضات، ارتقای رتبه داشتند به تدریج تا پایان امسال صادر خواهد شد.

علی فرهادی؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش درباره دلایل عدم صدور حکم کارگزینی برخی معلمان برای اعمال رتبه جدید اظهار کرد: اعتراضات رتبه‌بندی شامل چند مرحله بود از جمله ثبت اطلاعات، رسیدگی به اعتراضات، اعلام نتایج، صدور مجوز تغییر رتبه به استان و صدور حکم کارگزینی معلمان.

وی افزود: معلمانی که رتبه جدید خود را در سامانه مشاهده می‌کنند اما حکم کارگزینی برای آنها صادر نشده است، احکام آنها متعاقباً توسط مناطق آموزش‌وپرورش صادر خواهد شد روند کار بدین شکل است که پس از اعطای مجوز به استان، مناطق براساس رتبه جدید حکم کارگزینی را صادر می‌کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش گفت: در برخی موارد تغییر رتبه انجام شده اما مجوز آن هنوز صادر نشده است چون باید پرونده‌ها را به هیئت ممیزه ببریم و در آنجا تأیید کنیم.

فرهادی اضافه کرد: تا پایان سال احکام کارگزینی برای رتبه جدید معلمان صادر می‌شود، رتبه‌بندی فرایندی ادامه‌دار است و باید معلمان جدید را هم وارد این جریان کرده و رتبه برای آنها صادر کنیم.

 احکام رتبه جدید معلمان تا پایان امسال( 1402) صادر می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی